EST. 2002

A kompromisszum lehetetlen: Lucky 7

Most, hogy a FED fél százalékponttal csökkentette az irányadó jegybanki
alapkamatot az USÁ-ban, nyilván egész néptömegek kezdték el azon törni a fejüket,
hogy megtakarításaikat nagy hirtelen egy Lucky 7-be fektessék. Hiszen csak potom
nyolcvanhatezer dollár az ára. Megéri.

Nézzük mindjárt ezt a blokkot. Ezt a hajtóm?vet. Az emberiség el?ször a
Milleniumi Földalatti átadásának és a röntgensugarak felfedezésének évében,
1896-ban adta a fejét el?ször arra, hogy repül?gépmotort építsen nem kimondottan
repülésre szánt járm?be. Az úttör? próbálkozás óta a technikai háttér alaposan
megváltozott: 2005 óta például bárki vásárolhat magának csillag-elrendezés?
hengerekkel szerelt er?forrást attól a JRL Cycles-t?l, amely motorokba és
trike-okba forgalmaz ilyen termékeket. Ha valakit érdekel, tizenkilencezer dollár
az ellenértéke egy héthengeres blokknak. Megéri.

A bemutatónk tárgyát képez? Lucky 7 nem egyszer? eset. Egyetlen példány elkészítése
hat hónapos munkába van
a manufaktúra (alapító ?satyák a képen) állítása szerint, amiért cserébe a modell
számtalanféleképpen alakítható, személyre szabható, és hát, amellett, hogy
biztosan nem marad felt?nés nélkül, b?dületes hanghatásával és forgatónyomatékával tarol. Dupla
nyomaték, feleannyi vibráció, így szól a járgányt népszer?sít? egyik szlogen.

A Rotec gyártmányú, 2.800 köbcentis, hengerenként két szelepes motornak
köszönhet?en a gyártó szerint a Lucky 7 képes elérni az óránkénti 227 mérföldes
(kb. 360 km/ó) sebességet. Persze az embernek lehetnek kétségei a közölt adattal
kapcsolatban, ha az alapbeállításokra vagy a vezet?i testhelyzetre egyetlen
pillantást is vet. A váltó hat sebességes és – ugyancsak a kivitelez? szerint –
az egész modell remekül irányítható, dacolva az irreálisnak tetsz?
futóm?-paraméterekkel meg a 300-as hátsó gumival. Maradjunk annyiban, hogy inkább
az esztétikai benyomás az, ami igencsak üt?s ezen a héthengeresen, na meg
egyáltalán az, hogy ilyet is hord hátán a föld.

ugrás fel