EST. 2002

A Kymco Münchenben

A Kymco a teljességre törekszik, állhatatosan fejleszti
saját palettáját a robogó-szektorban. Felfelé.

Az idei Intermoton ismerkedhet meg a nagyközönség az Xciting 500-zal,
melynek révén most már fél literesig emelkedik a motorizáció. Az el?zetes hírek
szerint ez a darab lesz a távol-keletiek gyémántja, és a standon is ez kerül
majd rivaldafénybe.

Egy egyhengeres, négy szelepes, négyütem?, folyadékh?téses blokk hajtotta
járm?r?l beszélünk, amely elegáns és dinamikus kinézetével hívja föl magára
a figyelmet. A futóm?ve meglehet?sen túldimenzionáltnak t?nik a maga robosztus
vázával: ez nagyfokú vezetési kényelemre enged következtetni. A fékezésben három
tárcsa m?ködik közre, a modell kombinált fékezési rendszer?: egyel?re ennyit
lehet tudni róla.

Az Xcitingot teljesen az európai piacra szánja a gyár, és arra is tervezte:
érkezése 2004 ?szét?l várható. Jön a 250-es változat is, mely h?en mintázza
a fél literes társat, m?szakilag és esztétikailag egyaránt. Az Xciting 250 jöv?
nyáron fut be a tervek szerint a kereskedelmi körforgásba.

ugrás fel