A hetvenes évek legendás ‘SFC’-je újra itt van, és már a látványa
sem egyszer?: egy igazi gyöngyszem.
El?ször 2oo2 decemberében mutatták be a bolognai Motor Show-n: azóta
elnyerte végleges formáját esztétika és technika terén egyaránt. Maradt a dupla,
szeparált fényszóró és a visszapillantó tükörbe épített irányjelz?.
A kétezres évek SFC-je szigorúan egyszemélyes változatban készül, az
els? széria pedig igai értéket képvisel, hiszen csak 549 számozott darabot
gyártanak bel?le ezzel is emléket állítva a felejthetetlen el?dnek. A második,
2oo4-re ütemezett szórás már ‘no limit’-sorozat lesz.
A technikai alapvetések egyik legfontosabbika a ‘high resistance’
CrMo acélváz, a többszörösen állítható Öhlins villa, a radiális fék (Brembo,
32o/22o mm), a titánium kipufogó, a karbon idomok és sárvéd?k.
A kéthengeres, hosszanti V 6o-as, folyadékh?téses motor henger?rtartalma 997,62
ccm.
Maximális teljesítménye 1oo kW (136 LE) 975o fordulaton, a nyomaték 1o,72
kgm 75oo-on.
Mi nagyon szeretnénk ezt a csodát…
Legutóbbi hozzászólások