Négy, radiálisan elhelyezett titánium szeleppel szerelik az ultra kompakt, negyedliteres er?forrást – minden grammot le kell faragni, ha a derék mérnök 22 kilogrammban szeretné maximálni a blokk tömegét. Ám nem csak a súly számít: 13%-al foglal el kevesebb helyet a térben az új TC250 lelke, mint az ellenfeleké.
Még 2008 vége felé elérhet? lehet limitált darabszámban az új méregzsák, de legkés?bb a 2009-es MX2 MotoCross világbajnokságon t?nik fel els? ízben.
A képeken Andrea Bartolini hajtja a 92 száraz tömeggel bíró TC250-et. ? az egyedüli olasz versenyz?, aki 500-ban világbajnok tudott lenni, és a tesztelésekb?l, illetve fejlesztési tanácsokból bizony keményen kivette ? is a részét. Hogy mi az eredmény? Majd meglátjuk jöv?re a versenyek után…
Legutóbbi hozzászólások