A japán gyártó újonnan bemutatott nagyrobogója els? blikkre a DN-01 leszármazottja, aminek jócskán morcosítottak a vonalain, valójában azonban ez egy új motor jóval korszer?bb alapokon.
A Vultus-t ugyanaz a 750 cmł-es kéthengeres blokk hajtja, mint az NC750-et, lakozik benne er? és nyomaték, ami mindenféle körülmények között élvezetessé teszi vele a motorozást. Hatsebességes, dupla kuplungos váltón keresztül jut el a teljesítmény a hátsó kerékig, a vezetési élmény pedig MT (manuális), D (drive) és S (sport) módok közül választható az aktuális forgalmi- vagy terepviszonyokhoz. A teljesen digitális m?szerfal egyszer? és szép, a megvilágítás színe az aktuális üzemmódhoz igazodik, huszonöt szín közül választhatunk. A kerekek 18 és 17 colosak, a hátsó gumi mérete 200/50, ami robogó létére igazán impozáns. A motor látszólag egyszemélyes, de az els? ülés támlájának hátrahajtásával kétülésessé tehet?.
A Honda Vultus-nak határozott stílusa van. Egyedi és karakteres, feketében pont kell?en agresszív benyomást kelt. A robusztus és „tömör” fejidom látványa megszokható, f?leg, mert egyre több modellen találkozhatunk szembe vele.
Szerintem jöv? farsangon Batmannek öltözöm, és Honda Vultus-szal fogok megjelenni. Kár, hogy még nem tudni, mikortól lesz kapható.
Legutóbbi hozzászólások