A királykategóriában is el kíván indítani egy csapatot Jorge Martinez, az Aspar együttes els? embere, méghozzá a következ? szezonban – derül ki a Motorcycle News-nak adott nyilatkozatából. Az anyagiakkal nem lesz gondja Martinez Úrnak, hiszen nem egy t?keer?s szponzor áll a háta mögött, és mint ahogyan elmondta, vannak még, akik szívesen támogatnák az együttes MotoGP-s programját, viszont hogy milyen motorral állnak jöv?re a rajtrácsra, az még er?sen kérdéses.
A legvalószín?bbnek a Suzuki vagy a Kawasaki t?nhet, mivel a két legkisebb japán márka, csak gyári együttessel vesz részt a versenyeken, egy szatelit csapat indítása tehát kézenfekv? mindkét fél részér?l. A 125-ös és 250-es géposztályban is jelen lév? együttesnek azonban biztos, hogy nem az Aprilia és a Honda prezentálja a technikát. A noaleiek kivonulással fenyeget?znek, ha megsz?nnek a kétütem? osztályok, MotoGP-projektük pedig csúnyán megbukott pár évvel ezel?tt, a Honda meg nem kívánja több motorral ellátni a csapatokat, a jelenlegi hatnál.
Martinez a Yamahával már el?rehaladott tárgyalásokat is folytatott, de csak akkor valósulhatna meg a házasság, ha a Poncharal féle Tech3 helyét vennék át, ugyanis a hangvillások sem akarnak a jelenlegi négynél több technikával részt venni a világbajnokságon. Martinez viszont a francia csapatf?nök alól nem akarja kirántani a sz?nyeget…
És hogy ki fog a csapat égisze alatt motorozni a MotoGP-ben? Talmácsi Gábor személye valószín?tlennek t?nik (bár mindannyian Rossiék között szeretnénk ?t látni), és az is biztos, hogy nem a 125-ös csapatból választ majd motorost a csapatf?nök. Marad tehát a negyedliteresek között induló Alex de Angelis és Alvaro Bautista. Bautista viszont még rutintalan a 250-esek között is, de Angelis pedig nemzetisége miatt maradhat le a királykategóriás szerz?désr?l.
Nagyon sok az ismeretlen még ebben az egyenletben, biztosan hallunk még az ügyr?l a nemzetközi sajtóban.
Legutóbbi hozzászólások