A 800 köbcentis blokk hajtotta Ducati Desmosedici bemutatkozott a pályán Vittoriano Guareschi tesztpilóta ért? vezetésében. A GP7 prototípusa tehát készen van. A többi gyár is g?zer?vel fejleszt, de egyel?re nagy a csend mindenki háza táján.
Vittoriano Guareschi: ‘Felemel? érzés volt megtenni az els? kört a GP7-tel!’ |
Et voila, egyszerre csak megnyílt a 2007-es világbajnokság. A helyszín Mugello, ahol els?ként érintkezett versenypálya aszfaltjával az a Desmosedici, amit a jöv? esztend?ben láthatunk majd. Nyeregben a tesztpilóta Vittoriano Guareschi, hazai, az ? tapasztalt kezei közt született meg még a GP3 is. Nagy érdekl?dés az egyik, még nagyobb titkolózás a másik oldalon. Valamit azért mégis lehet tudni: ránézésre a 800-as Ducati alig tér el a mostanitól. A váz a tesztelt gépen ugyanaz a szerkezet, mint Capirossi és Gibernau jelenlegi motorján.
A blokk ugyancsak V4-es, továbbra is két tengelyes Desmo-hajtással. Az még nem tiszta, hogy a henger?rtartalom mennyire csökkent, de vannak, akik azt mondják, inkább a furatból vehettek el. Legnagyobb teljesítménye az új motornak elvileg és nagyságrendileg lehet olyan magas, mint az idei GP6-nak.
Legutóbbi hozzászólások