EST. 2002

A nagy man?verek

Valenciában a versenyt követ? napon –a szokásokzól eltér?en- nem néptelenedett el a paddock. Itt vannak az újságírók, akik kipróbálhatják a gamma racing összes Honda motorját (az 5 hengerest?l a supersportig, valamint a legújabb 500-ast), és vannak még mások is…

Itt van Biaggi, aki utolsó óráit tölti, mint a Yamaha pilótája és már azt ellen?rzi, hogy megfelel? színe legyenek a jöv?beli Honda 211-sének. És itt vannak a Pramac szerel? festékes palackkal a kezükben, és Ukawa motorját festik ezüstszín?re, hogy az megfeleljen Maxnak.

A Gresini csapatban is motort igazítanak, mégpedig az újonnan igazolt Gibernau-hoz, aki új szponzort is hozott a házhoz, a Movistar telefontársaságot. A Gresini motorjai is (egyedül Setevel a nyeregben) holnap debütálnak az új színekkel.

Új színek, új csapatok… Például Biaggié, ami valószín?leg a Pons csapat és a Pramac egyesüléséb?l fog születni, a két fél 50-50 % tulajdonosi hányaddal fog rendelkezni és az együttm?ködést 3 évre kötik. Mind e közben Rossi egy tekn?cös Mambo polóban és ausztrál kalappal a fején üdvözöl mindenkit, és a nyaralására készül?dik. Garry McCoynak azonban más programja van, holnap felszáll a Kawasaki nyergébe, és valószín?leg azt vezeti majd az egész idényben. A WCM csapat is készen áll, hogy utoljára felkészítse a Yamaha 500-ast, a jöv? évet (még nem tudni mely pilótákkal) a 3 hengeres Proton 500-asokkal kezdik, miközben várják Kenny Roberts Senior V5 fejlesztését.

Barros kipróbálhatja a Gauloises csapat Yamaha M1-esét. Melandri nem lesz ott, mert az éjjel bejelentette, hogy a Yamaha Fortunához szerz?dik Biaggi helyére, így Checa csapattársa lesz.A 250-es kategóriában is lesz újdonság: Roberto Rolfo, a világbajnokság bronzérmese, holnap kipróbálja a Honda NS 250W -t, amivel a Fortuna színeiben, a jöv? szezonban fog versenyezni. Mellette áll majd a jelenlegi 250-es Gresini csapat technikai személyzete, valamint Dani Amatriain, mint a menedzsere.

ugrás fel