EST. 2002

A négy olasz bajnok válaszol I.

ROSSI v.s. BIAGGI

VALENTINO ROSSI – "A leger?sebb fog nyerni. Még akkor is, ha tudom,
hogy Biaggi, ha veszít, majd elkezdi mondogatni, hogy a motorjaink nem egyformák".

MAX BIAGGI – "Nagyon kemény párharc lesz, az utolsó pillanatig k?zdeni
fogok. De ? el?nnyel indul, mert a Hondáink különböznek, ezt mindenki mondja,
csak Rossi nem".

LORIS CAPIROSSI – "Számukra nagyon kemény idény lesz, és vitákban
sem lesz hiány. Remélem, hogy kett?jük között, és köztünk is megmarad végig
a sportszer?ség. Pályán belül, és pályán kívül egyaránt: ez mindenkinek fontos,
a versenyz?knek, a szurkolóknak és a motorsportnak is."

MARCO MELANDRI – "Meglátjuk. Látunk majd még cifra dolgokat…"

KÉTFÉLE HONDA: Valójában igaza van Biagginak, amikor azt mondja, hogy
az ? RC211V-je különbözik Rossiétól. Egyébiránt Max ezt már tudhatta a szerz?dés
aláírásakor. Hivatalosan négy olyan HRC pilóta van, Rossi, Hayden, Kato és Ukawa,
akik az RC211V legújabb verziójával rendelkeznek. A többiek, Biaggi, Gibernau
és Tamada a bajnokság állása szerint kaphatnak esetleges fejlesztéseket. Látszólag
ugyanúgy néz ki mind a két Honda, de technikailag lehetetlen megállapítani,
hogy mennyire különböznek egymástól. Apropó, err?l így vélekeduk Mick Doohan,
a Honda 1994 és 1998 közti húzóembere (öt világbajnoki cím az 500-as kategóriában):
"ezt a vitát Biaggi már ’98-ban is kirobbantotta, azzal vádolva ?t, hogy
sokkal jobb NSR-je van". Azt, hogy a motorok között nagyon kis különbség
van bizonyítja a 2002-es év utolsó néhány futama, amikor Barros kétszer is megel?zte
Rossit.

Az interjút holnap tovább folytatjuk, Max, Vale, Marco és Loris többek között
a pilóta szerepér?l, a GP-k jöv?jér?l, a többi kategória esélyeseir?l fog beszélni!

ugrás fel