EST. 2002

A sikersztori folytatódik: Piaggio Typhoon 2011

A kölni expón a Piaggio – amely nyilvánvalóan a hazai, milánói seregszemlére tartogatja a muníciót – egyebek mellett az új Typhoon robogót prezentálta standján.

Az ezen a néven 1993 óta forgalmazott, és több mint félmillió példányban értékesített városi robesz m?szakilag és esztétikailag is frissül, új pajzsidomot és lámpatestet kap, nem beszélve a fényezésekr?l és a 2011-es, minden eddiginél lendületesebb vonalvezetésr?l, míg hátul egy eddig soha nem látott farokidom debütál. Az olaszok új váz köré álmodták meg a jöv? Typhoonját, amely 12′-es felniken gurul.

A legnagyobb változásokat azonban a gépházban találjuk: a már klasszikusnak tekintett kétütem?, ötven köbös változat (4,2 LE, Euro-2) mellé most egy nyolcadliteres négyütem? társul be, 9,6 lóer?s legnagyobb teljesítménnyel, Euro-3-as homologizációval, ugyancsak karburátorral és kétszelepes, légh?téses blokkal. Marad a fékberendezés is, el?l-hátul tárcsa, a tanktérfogat viszont hét literesre n?.

A Typhoon – mely az ?sid?kben még a Gilera égisze alatt kezdte pályáját – új generációját nem véletlenül Németországban állítják közönség elé, hiszen sikereinek oroszlánrészét itt aratta. A jöv?ben nem zárható ki a Gilera Storm, egy itt-ott átvariált Typhoon érkezése sem.

ugrás fel