A jól értesültnek t?n? motospeedrace.com internetes portál szerint a következ? szezonban a Suzuki csapat két gyári motorral képviseltetheti magát a királykategória rajtrácsán, ám maradnának a most is alkalmazott 800-as blokknál, szemben a többi gyártóval, akik élve a lehet?séggel, ezer köbcentis motort szerelnek versenygépeikbe.
Az újság szerint Alvaro Bautista mellé a svájci Thomas Lüthit igazolhatják le a rizlások – az ? szerz?dtetését a tervek szerint a brnói Cseh Nagydíj alatt jelentik majd be. A formáció nem rossz, mind a hispán, mind a helvét kiváló versenyz?, a suzukis csomag versenyképességével kapcsolatban azonban komoly aggályok fogalmazódhatnak meg.
Azzal azonban nagyjából mindenki egyetért, hogy sokkal jobb két nyolcszázas Suzuki a MotoGP-ben, akik a szatelit CRT motorokkal mecselnek, mint egy sem. A B-terv ugyanis kétségkívül az, hogy a kékek fogják magukat, és kivonulnak a sorozatból, hátrahagyva mindent – esetleg nyitva hagyva a 2013-as visszatérés lehet?ségét, csendben kifejlesztve a maguk ezresét.
Szerencsére azonban Hamamatsu még bízik a MotoGP-ben, és a Dornával kötött keretmegállapodás sem tenné lehet?vé a kilépést. További hírek, bejelentések a témában rövidesen várhatóak.
Legutóbbi hozzászólások