EST. 2002

A Suzuki titka

Ugyan az eredmények még váratnak magukra, a Suzuki MotoGP-formációja töretlen
lendülettel és optimizmussal készül
a nagydíjakra: ugyanazzal a svunggal,
mint ami a téli felkészülési id?szakot jellemezte. Kenny Roberts és John
Hopkins
hisznek abban, hogy a GSV-R-en alkalmazott változások nyomán
a helyes irányba haladnak.

A Suzuki szoftver-mérnöke, Alfred Willeke újságíróknak elmagyarázta, hogy a
téli finomítások révén a motor nagyobb sebességgel tud megérkezni a kanyarokba,
és kés?bb kell fékeznie: az így nyert id? körönként egy másodperc körüli, nagyságrendileg.
"A motorvezérlés és -ellen?rzés és természetesen a motorfék terén óriásit
fejl?dtünk. Most sokkal jobb a magas sebesség melletti fékezésünk, ez pedig
a gyors kanyarokban jelent nagy el?nyt. Jelenleg a fékezés 25 m-rel kés?bb
veszi kezdetét, 290 km/h-s sebességgel számolva.
Kimutatható, hogy a lendületesebb
kanyarba érkezésnek köszönhet?en az átlagsebesség 6-7 km/h-val magasabb, és
értelemszer?en a kigyorsítás is egyszer?bb."

ugrás fel