EST. 2002

A Suzuki Tokióban

A Párizsban már látott 2006-os újdonságok mellett a tokiói szalon megannyi prototípus el?terjesztésének lesz színhelye a nagy japán gyártók részér?l.

A rajongóknak úgy t?nik, le kell mondaniuk arról, hogy a november közepén rajtoló milánói EICMÁ-n lássák a Suzuki érdekes, sci-fibe ill? kreációit, melyeket Tokióban debütáltat a gyár; nem minden motor jön Európába a japán show után. Az október 22-én nyíló tokiói seregszemlén ott lesz az összes Párizsban bemutatott járm? – a 2006-os Suzuki-paletta – , s amellett néhány világújdonság.

A japán közönség még nem láthatta a GSX-R 750-t, ami biztosan nagy tetszésnek örvend majd, ám a bels? piacon jókora sikerre számíthat a GSR 400, az a csupasz motor, amelyet Európában hatszáz köbös blokkal árusítanak.

Ennél is nagyobb érdekl?dés övezi a Stratosphere 1100 nev? modellt, a soros hathengeres er?forrás hajtotta izmos országúti gépet. A hasonlóság szembet?n? a történelmi Suzuki Katanával, ám a m?szaki alapok természetesen különböznek, és inkább egy harmadik évezredbéli sportmotorét idézik.

A motor vízh?téses, az impozáns villa felfordított típusú, a féknyergeket radiálisan szerelik, a hátsó f?villa alumíniumból készül, a hagyományos kuplung mellett elektronikus váltásra is lehet?ség nyílik.

Esztétikailag a Stratosphere-t a szinte teljesen vízszintesen rászerelt elemek határozzák meg, meg az állítható plexij? fejidom dupla fényszóróval. A nyereg ránézésre elég széles és kényelmes, egészen a hátulsó lámpáig elnyúlik, míg a félkormány állítható.

ugrás fel