A 999 köbcentis V5-ös, négyhengeres motor lassan lerázza magáról a próbafutamok
porát és akkor majd mindkét versenyz? és a csapat vezet?je (Kenny Roberts) is
ott lesz, hogy ízelít?t kapjanak a jöv?b?l. Mivel még nem áll rajthoz az új
gép a hétvégi Afrika Grand Prix-en, így McWilliams és Aoki megint kéthengeres
‘Dávidok’ lesznek a négyhengeres ‘Góliátok’ között.
A csapat elképzelése szerint a V5-ös motor els? verseny-bemutatkozására Európában
kerül majd sor, és erre a május 11-i Spanyol Grand Prix-et t?zték ki célul.
"Remélem ez a mostani (Welkon) verseny lesz az utolsó, amikor pilótáink
a leglassabbak az egyenes szakaszokon." – mondta Roberts.
"Szeretném, ha az afrikai verseny el?tt kipróbálhatnám a V5-öst, igaz
ugyan, hogy ha azonnal jó érzés lesz vele menni, akkor utána még zavaróbb lesz
visszaülni a kéthengeres nyergébe."- nyilatkozta McWilliams. "Mindegy,
mert mindenképpen ki kell próbálni a versenypályán az új motort miel?tt élesben
versenyeznénk vele. Lépésr?l lépésre, apránként fogunk haladni."
"Nincs túl sok, amit err?l a versenyr?l mondhatnék" – válaszolta
a csapat vezet?je Chuck Aksland, amikor a közelg? afrikai futamról kérdezték.
"Mi most türelemjátékot játszunk, de tényleg. Ugyanakkor mindenki rajtra
kész, és megpróbálunk a t?lünk telhet? lehet? legjobban teljesíteni. A versenypálya
az, ahol igazán szétszóródik a mez?ny, és ha mi képesek leszünk arra, hogy a
motorokat jó formába hozzuk, akkor mindkét srácnak megvan az esélye, hogy pontokat
gy?jtsön."
Most úgy néz ki, hogy a jöv? hét vasárnapi Dél-Afrikai verseny majdnem biztosan
az utolsó lesz, amelyiken kéthengeres 500 köbcentis motorok is részt vesznek,
noha a kezdetekt?l napjainkig eltelt 25 évben ez a típus dominálta az els? osztályt.
Legutóbbi hozzászólások