A brno-i versenyhétvégén a második napon a Competition kategóriában az átalakított
nitrós ZXR 12-es Kawasakival indultam, ami ezeken a versenyeken kuriózumnak
számít, hiszen mindenki épített dragbike-kal indul.
A dönt?ben Ponca-val álltam rajthoz, azonban a kuplungom a burnout után sajnos
elromlott. A rajtnál a motorom hamarabb mozdult meg a kelleténél, ezért piros
lámpát kaptam. Nem tudtam lefutni a futamot, így végül második lettem.
A kuplunghiba a tököli futamon is visszaköszönt, így annak ellenére,
hogy két kategóriában is indultam, mindkett?ben csak a dobogó 3. helyét sikerült
megszereznem.
Nagyon régen superbike versenyz? voltam, de egyszer csak elkapott az egeres
gyorsulás ?rülete, és átnyergeltem. Tetszik, hogy sokszor század másodperceken
múlik a gy?zelem. Nagyon fontos a motor is, ezért jöv?re valószín?leg már
én is épített dragbike-kal fogok indulni.
A következ? verseny jöv? hét végén lesz Kunmadarason, ahol nagyon er?s nemzetközi
mez?ny lesz. Kíváncsi vagyok, milyen eredmények fognak ott születni.
Fotók:
www.dragrace.hu
Legutóbbi hozzászólások