EST. 2002

Agyrák ellen ismét Fireblade

Az amerikai PBTF Alapítvány felkérése hízelg? és nemes is egyben. Az Egyesült Államokban él? agyrákos gyermekekért létrehozott szervezet minden évben készíttet egy motort egy amerikai m?hellyel, hogy aztán Ride for Kids kampányuk keretein belül kisorsolhassa azt nagy amerikai vándor motorkiállításuk, a Cycle World International Motorcycle Show május 2-i állomásán.

Idén Gregg DesJardins, a Gregg’s Customs tulajdonosa törhette a fejét, mit is kezdjen a Hondától kapott csontszéria RR-rel, de ha azt hiszed, könny? dolga volt, vess egy pillantást Roland Sands tavalyi pályam?vére, a The Good Fightra, a közelmúlt – szerintünk – legigényesebb CBR streetfigheterére!

Catalyst CB1000RFK by Gregg

Klikk a képekre, még több fotó a galériában!

Gregg azt meséli, a Catalyst CB1000RFK névre keresztelt vasat a legendás CB750 Supersport ihlette, de persze ez is csak egy a sok lecsupaszított 1000RR közül – ha a beteg gyerekek nem lennének, valószín?leg ennyivel el is intéznénk – de van rajta valami, ami talán sokaknak meglep? lesz ebben a kategóriában. Gregg saját fej és oldalidomairól van szó, de a látszat csal: ezek bizony fémb?l készültek, lásd werk képek, lent!

Nincs mese, odaát a dolgok még vasból vannak, ott még az acéllemez kalapálósdi a módi, a m?anyagöntésr?l szerencsére még nem is hallottak ezek a srácok. Ami jó dolog. Egyébiránt Gregg CBR-átalakítása lényegében ki is merült ennyiben, még a kerekek azok, amik mellett nem illik elmenni szó nélkül.

Külön piros pont annak, aki megtalálja az els? indexet!

A hátsó irányjelz? is jól elbújt, a rendszámtartó szintén láthatatlansággal próbálkozik.

Viszont az el?döt, Sands fighter Hondáját a kivitelezés igényességét tekintve nem sikerült ?berelnie Greggéknek. A los angeles-i fenegyerek tavalyi aranyszín? motorja valahogy letisztultabbnak t?nt, bels? rezgéseinkkel inkább harmonizált, mint a GC m?hely ezüst-kék CB-je, de védelmében legyen mondva, a CBR kézhezvételét?l számítva kevesebb, mint egy hónap állt csupán Gregg rendelkezésére, hogy „kulcsrakészre csinálja” a motort.

A fém idomokon, a gyönyör?, mart fels? villahídon (ami a viszonylag keskeny, sportos új streetfighter kormányt fogja), vagy a szintén forgácsolt kerekeken nem látszik kapkodás jele, de a mindenfelé tekerg?kábelek árulkodnak. Nézzétek meg még egyszer Roland motorját, figyeljétek meg, hogy egy darab bowden vagy vízvezeték sem fityeg rajta, Gregg CB-jének elejér?l pedig mintha indák csüngnének alá. Kár érte, bizonyára még három nap, és azokat is elt?ntették volna, úgy pedig egy szavunk sem lenne.

Catalyst CB1000RFK by Gregg

Catalyst CB1000RFK by Gregg

Catalyst CB1000RFK by Gregg

Catalyst CB1000RFK by Gregg

Catalyst CB1000RFK by Gregg

Catalyst CB1000RFK by Gregg

ugrás fel