EST. 2002

Akcióban a 800-asok Motegiben

A Japán Nagydíj utáni napon a MotoGP csapatai újra dolgoztak: méghozzá a 2007- es idény motorjaival. A Ducati és a Yamaha már Brnóban fellebbentették a fátylat a jöv? évad gépeir?l, a Honda kivárt még néhány hetet. A négyhengeres V blokkról semmiféle információt nem engedett ki a gyár, az RC212V-t magát pedig csak Pedrosa próbálta ki, Hayden ehelyett az RC211V aktuális problémáit igyekezett megoldani. A spanyol pozitívan értékelte az els? találkozást, azt mondta, más vezetési stílust igényel a 211-hez képest. Akárcsak Rossi a Yamahán, ? is felfedezni vélt 250-es vonásokat a lassítókkal tagolt motegi pályán.

Pedrosa szerint

‘Némelyik része kisebbnek t?nik, összességében kompaktabb benyomást kelt. Sok tulajdonságában egy 250-esre hasonlít, de azért nem az. A körid?k elég jók voltak ahhoz képest, hogy ez az els? tesztelés volt.’ Mondta ezt Dani Pedrosa a 800-as Hondával megtett ls? körök után Motegiben

Az RC212V-r?l a Repsol YPF Media adott közre képeket.

A Ducati folytatta a GP7-tel való munkát. A Desmosedicit ezúttal Sete Gibernau is kipróbálhatta, aki az el?z? tesztr?l vállsérülése miatt jelentett hiányzót. 43 kört tett meg, Capirossinál gyorsabb tudott lenni.

A Yamaha 800-as prototípusát természetesen csak Valentino Rossi tesztelte, Colin Edwards a jelenlegi M1-et állítgatta, a nap leggyorsabb körét az amerikai futotta meg.

A Suzuki is a hazai nagydíj utáni próbára id?zítette a 800-as MotoGP pályára vitelét: a hivatalos versenyz?k nem, csak Aoki és Akiyoshi tesztpilóták ültek a nyeregbe, akik szintén nem voltak túl b?beszéd?ek munka végeztével.

Képek: Rizla Suzuki MotoGP

Hivatalos id?eredmények

Colin Edwards Camel Yamaha 1m 46.68s
Sete Gibernau Ducati 800 1m 47.41s
Kenny Roberts Jr Team Roberts 1m 47.64s
Nicky Hayden Repsol Honda Team1m 47.70s
Loris Capirossi Marlboro Ducati 1m 47.89s
K. Akiyoshi Suzuki Test Rider 1m 47.89s
Dani Pedrosa Repsol Honda Team 1m 48.24s
Tady Okada HRC Test Rider 1m 48.43s
Valentino Rossi Yamaha 800 1m 48.58s
N. Aoki Rizla Suzuki 1m 50.48s

ugrás fel