A szlovén kipufogógyártó fogta a gyári rendszert, és átdolgozta a saját tudása és stílusa szerint. Az eredmény részben meg?rizte az eredeti jellegét, de több vagányság került bele.
A titánból készült rendszer kúpos kialakítása a GP motorokat idézi. A dobok küls? felülete mattfekete fényezést kapott, a már megszokott diszkrét embléma hirdeti az eredetét.
A hangtompító kivehet?, így választhatunk a városban is kellemes, diszkrétebb hang vagy a morcosabb ordítás között. Mivel a Scramblert az egyik Monster blokkja hajtja, egész biztosan sehol nem marad észrevétlen.
Az Akrapovi? rendszer mást ad, mint a gyári akár hangban, akár teljesítményben. Az eredmény 2,3 lóer? plusz 7 200 percenkénti fordulaton és 3,7 Nm-rel nagyobb nyomaték 4 150-nél.
A súlycsökkentés is látványos, a gyári, 6 kilós helyett az Akra rendszer tömege csak 2,4 kg, vagyis 60 százalékkal könnyebb. A zajszint 96 decibelr?l 98-ra emelkedik (4 125-nél), és természetesen megfelel minden ECE és CE normának.
Slip-On Line verzió is választható a Scramblerhez, amibe a dupla dobon kívül egy titán összeköt?cs? tartozik.
A felszerelés nem ördöng?sség, minimál m?szaki affinitással saját kez?leg is megoldható nagyjából 45 perc alatt. A leírás is a csomag része.
Kéne? Nem kéne? Megkönnyíti a döntést, ha meghallgatod a hangját az akrapovic.com akrapovic.com weboldalon.
Legutóbbi hozzászólások