EST. 2002

Alex Hofmann helyettesíti Gibernaut

Alex Hofmann, a Pramac D’Antin csapat német pilótája helyettesíti a barcelonai rajtbalesetben megsérült Sete Gibernaut a gyári Ducati nyergében. Gibe egyébként jól van m?tétje után, legalább három hét csendespihen? vár rá vállm?tétje után. Megüresedett helyére rengeteg jelentkez? akadt a Katalán GP-t követ?en: az els? sajtóhírek arról szóltak, a Bridgestone tesztpilótája, Itoh veszi kézbe a Desmót, utána viszont szóba került Rubén Xaus neve is, aki a Sterilgarda csapat színeiben az SBK-ban versenyez. Okkal jött a képbe Vittoriano Guareschi, a Ducati ‘örökös’ tesztpilótája, de egyesek már az AMA fenegyerekét, Ben Bostromot vizionálták a GP06 nyergébe.

A Ducatinál mindenképpen olyan embert akarnak Hollandiában és Angliában a motorra ültetni, aki képes akár afféle hátvéd-szerepet betölteni a vb-összetettben húsz pontos hátránnyal második, és sérülése ellenére rajthoz álló Capirossi mögött. Livio Suppo és a Ducati Corse döntése alapján ez az ember Alex Hofmann.

A németet a D’Antin csapatnál az eddig hazája Superstock 1000-es szériájában villogó spanyol Ivan Silva helyettesíti, aki jó ismer?se Luis D’Antinnek a spanyol nemzeti bajnokságból.

Alex Hofmann: ‘Nagyon izgatott és boldog vagyok! Egy gyári Ducatit vezetni hihetetlen lehet?ség. 100%-ot fogok nyújtani. Jól ismerem a motort és a Bridgestone gumikat is, hiszen egészen a tavalyi évig én is résztvettem a fejlesztésükben, és mindig jó tapasztalataim voltak. Nagyon szeretném jól csinálni a dolgomat. A mi világunkban ritka az ilyen megállapodás, ezért köszönetemet kell kifejeznem a Ducatinak, a Pramacnak, Luis D’Antinnek és Paolo Campinotinak, akik bizalmukat belém helyezték. Remélem, meg tudom hálálni. Gondolok Sete Gibernaura, akinek miel?bbi gyógyulást kívánok.’

Ivan Selva sem számított erre a kihívásra: ‘Meglepetésként ért ez a lehet?ség! Ismerem a csapatot, hiszen együtt versenyzünk a spanyol Extreme bajnokságban. Remélem, nem okozok csalódást.

ugrás fel