EST. 2002

Alonso és Marquez egyszerre a pályán

Még mi is hallottunk az idei év talán legrosszabb teljesítményét nyújtó Honda-Alonso párosról, pedig nem vagyunk F1 rajongók. De az autós kollégák kb. olyan hévvel beszéltek róla, mint mi a Rossi-Marquez vitáról. Valószín?leg egyik versenyz? sem nevezné az idei évét a legjobbnak, de most a Honda jóvoltából Alonso nagy álma teljesült és felülhetett egy RC213V-re.

“Honda

Marquez már nem volt ennyire szerencsés és bár irigylésre méltó egy Honda NSX Concept GT autó, mégsem egy Forma1-es kategória. 

Egy biztos, mi is inkább Alonso kérésénél ugráltunk volna a pöttyös labda el?tt, hátha Tibi bácsi minket talál el.

“Honda

Arról nem szól a fáma, hogy Marquez adott esetleg némi isntrukciót a honfitársának, ahogy sajnos arról sem, milyen benyomásokkal távozott a világ egyik legjobb autóversenyz?je a bolygónk talán legjobb versenymotorjától.

Ezzel még nem volt vége a napnak, Alonsonak sikerült egy olyan Hondával is köröznie ami a maga idejében igencsak jónak számított. Egy McLaren-Honda MP4 / 6 -al, amivel olyan nevek versenyeztek, mint Ayrton Senna és Gerhard Berger 1991-ben. Reméljük a Spanyol megérezte a jöv?t és visszatér a hite a szárnyasok fejlesztéseit illet?en.

“Honda

A Honda Thanks Day persze nem csak róluk szólt Motegiben, ott volt a kedvenc Trial versenyz?nk is Toni Bou.

De és most jön a legjobb rész, a kis Pedrosa legy?zte Marquezt egy Honda’s CBR250 Dream Cup versenyen! Mindeki támadja Dani-t, hogy miért van még mindig a Honda csapatban, de az igazság az, hogy kisebb köbcentiben egyszer?en zseniális a kis Spanyol versenyz?. Ki tudja, hátha egyszer összemennek a GP motorok is 250-es méretre.

Marquez gyorsan visszavágott és egy rövid versenyen egy Honda N-One ülésében gy?zött. Majd kiprobálták a Honda NSR500 500cc verzióját, ami 84-85-ös évadban körözött a világbajnokságban olyan versenyz?kkel, mint Freddie Spencer, Wayne Gardner és Randy Mamola.

Végignézve a programokat, kicsit irigylésre méltó a Honda Thanks Day!

ugrás fel