A kanadai Amarok Racing elvégezte els? tesztköreit a P1 névre keresztelt, saját fejlesztés? elektromos sportmotorral. A teszt annyira jól sikerült, hogy azon nyomban újra is keresztelték a modellt, ami ezen változatában már P1A néven fut, ahol az „A” az Advanced jelz? rövidítése.
Rengeteget haladtak a kétkerek?vel, mondják: gyorsabb lett és összességében jobb. A torontói motorkiállításon – ahol ezt az új verziót el?ször mutatták be a sajtónak és a nagyközönségnek – bejelentették azt is, hogy az Amarok-Agni Racing csapata elindul ezzel az amperfalóval a 2013-as TTXGP-n, a zéróemisszós járm?vek legjelent?sebb viadalán.
A P1A teljesítménye 90 LE körüli, ami komoly növekménynek mondható az eddigi 75-höz képest. Súlyával kapcsolatban nem találtunk adatot. A következ? három hónapban folytatják a fejlesztést, különös tekintettel a vázra és futóm?re, de legalább ennyire fontos munka vár a gárdára szponzorszerzés tekintetében, hiszen némi támogatás jól jönne a TTXGP-re. A második generáció neve P2 lesz, ezt is elárulták, jöv?re már az az új konstrukció indul a GPX-verseny(ek)en.
Legutóbbi hozzászólások