A Honda tegnap hivatalosan is bejelentette, hogy a CBR300R után a lecsupaszított, egyszer?bb, tisztább megjelenés? CB300F-et is piacra dobja… egyel?re Amerikában.
A CB300F osztozik a CBR300R-rel annak minden újdonságán, a folyadékh?téses, 286 köbcentis blokkon, ami a CBR250R er?forrásának megnövelt löket? változata, és a Honda szerint b?séges teljesítményt kínál majd (30 LE és 27 Nm körül) igen kedvez?, 3,3 literes fogyasztás mellett. A kipufogót – ahogyan a CBR300R-en is – a CBR500R ihlette, és a CB500F-hez hasonlóan a 300-as is kapott egy apró szélvéd?t az els? lámpa fölé.
A 779 mm-es ülésmagasság és a keskeny oldalidomzat alacsonyabb pilóták számára is biztos talajfogást és magabiztos motorozást tesz lehet?vé, és a 158 kiló szintén barátságosabb a CBR testvér tömegénél. Az üléspozíció is kevésbé „pucsítós”, ami nem nagy hír egy nakednél, de fontos szempont a városi forgalomban.
LCD kijelz?t kapott, és számos kiegészít? is kapható lesz hozzá, például Honda Racing hátsó táska, karbon tankpad, karbon láncvéd?, hasidom, els? sárvéd?, lámpaidom. Krómozott kormányvég és színre festett hátsóülés-takaró is van az extrák között. És ami az alacsonyabb versenyz?k számára érdekes lehet: további 250 mm-rel alacsonyabb ülés is vásárolható lesz a CB300F-hez.
Várhatóan ?sszel érkezik a tengerentúlra, és els? körben csak pirosban lesz elérhet?. Az ára 2940 euró, ami 293 euróval alacsonyabb a CBR300R áránál.
Legutóbbi hozzászólások