Az olasz gyártó nyilvánosságra hozta, a versenyzési célra gyártott SP variáns árát és adatait. A nem titkoltan a fiatal bajnokságok támogatására épített motornál, mindent a versenyzési szempontok alapján építettek össze. A 105 kg-os száraz tömeg és a 9700 euró + áfás ár is azt mutatja, hogy komoly technikát kap az, aki ilyen motorral szeretni élvezni a pályamotorozást.
Az egyhengeres négyütemű, 4 szelepes DOHC motor, folyadékhűtéssel érkezik a piacra. A 249,2 cm3-es erőforrás 28 lóerőre (20,5kW) képes 9500 fordulat mellett. A legnagyobb nyomatékát, 7000 fordulat mellett adja le (22 Nm). FCC multiple kuplung, 6 sebességes váltó és 420 versenylánc segít az optimális áttétel használatában.
A váz alumínium, ahogy a hozzá csatlakozó hátsó lengőkar is. Az első UPS futóművet Andreani patronnal szerelik és minden állítható rajta, beleértve a kompressziót és az előterhelést is. Hátul Öhlins gátlót találunk, szintén állítható kivitelben. Az első féke monoblock 4 dugattyús radiális féknyereg ( M50 ), Brembo RCS 14×18/20 radiális főfékhengerrel párosítva. Kiegészítésként fémhálós fékcső és Brembo úszó féktárcsát találunk 300mm-es átmérővel. Hátúl szintén Brembo 2 dugattyús, fémhálós fékcső és 190 mm-es tárcsa. A kerekeket a Marchesini, míg a gumikat a Pirelli ( Diablo ) szállítja. Ülés magasság 740 mm, tank kapacitás 8 liter.
Legutóbbi hozzászólások