EST. 2002

Aprilia RSV4 RR és RF 2015

A 999,6 köbcentis blokk 201 lóer? maximális teljesítményre képes, ami plusz 17 lóer? az el?dhöz képest köszönhet?en az új airboxnak, injektornak, légbeöml?nek, titán szelepeknek, szeleprugóknak és hengerfejnek. A vezérm?tengely is új és fél kilóval könnyebb, és a hajtókarok tömege is csökkent 40 dekával. Az egész motor másfél kilóval lett könnyebb.

14 milliméterrel hosszabb a leng?villa, így gázadáskor könnyebb a motor elejét a földön tartani. Áttervezték a kipufogót, és az Aprilia továbbfejlesztett elektronika csomagja is jobban passzol az új modellhez.

Aprilia RSV4 RR 2015

Bár els? blikkre az el?dhöz igen hasonló, a külsejét illet?en is tartogat újdonságokat a 2015-9s RSV4. Megújult az els? traktusa, új fejidomot kapott, els? lámpát LED-es helyzetjelz?vel és új tükröket beépített LED-es irányjelz?kkel.

Az RR csak matt színekben lesz kapható, Bucine szürkében és Ascari feketében.

Külön rendelhet? Race Pack verseny-csomag, ami alumínium kerekeket és Öhlins futóm?vet tartalmaz.

Négyszáz darabos limitált mennyiségben elérhet? lesz az RSV4 RF változat is Superpole fényezéssel, ami alapból tartalmazza a verseny-csomag elemeit.

Aprilia RSV4 RR 2015

Aprilia RSV4 RR 2015

Aprilia RSV4 RR 2015

  Aprilia RSV4 RR 2015
Motor  
Motortípus:

hosszanti elrendezés?, 65° V4, négyütem?, folyadékh?téses, DOHC, hengerenkélnt négy szeleppel

Henger?rtartalom: 999,6 cmł
Furat x löket: 78 x 52,3 mm
Kompresszióviszony: 13,6:1
Teljesítmény: 201 LE (148 kW) @ 13 000 rpm
Forgatónyomaték: 115 Nm @ 10 500 rpm
Indítás: Magneti Marelli digitális elektronikus indításrendszer
Kuplung: többtárcsás, olajban úszó
Er?átvitel  
Sebességváltó: 6 fokozatú Aprilia gyorsváltóval
Szekunder hajtás: lánc, 41/16
Traction management: aPRC System (Aprilia Performance Ride Control), Traction Control (aTC), Wheelie Control (aWC), Launch Control (aLC), mindegyik egyedileg állítható és kapcsolható
Váz és futóm?  
Els? felfüggesztés: Ř 43 mm-es Sachs teleszkópvilla állítható rugóel?feszítéssel, húzó- és nyomófokozati csillapítással, 120 mm rugóúttal
Hátsó felfüggesztés: Sachs monoshock  központi rugóstag állítható rugóel?feszítéssel, húzó- és nyomófokozati csillapítással, tengelytávval 130 mm rugóúttal
Els? fék: Ř 320 mm-es úszóágyazású dupla féktárcsa Brembo M430 monobloc radiális féknyergekkel, szinter fékbetéttel
Hátsó fék: Ř 220 mm-es tárcsa Brembo féknyereggel, szinter fékbetéttel, Bosch 9MP ABS-szel, három fokozatban állítható, kikapcsolható RLM (Real Wheel Lift-up Mitigation)
Els? kerék: alumínium ötvözet, 3,5 x 17′
Hátsó kerék: alumínium ötvözet, 6 x 17′
Els? gumi: 120/70 ZR 17
Hátsó gumi: 200/55 ZR 17
Méretek és tömeg  
Száraz tömeg: 180 kg (folyadékok és akkumulátor nélkül)
Üzemanyagtank: 18,5 l (amib?l 4 liter tartalék)
ugrás fel