A hátsó lengéscsillapító jellege miatt maradt b?ven hely a kipufogók elhelyezésének,
amelyek meghatározó elemei a Blue Marlin esszenciális formavilágának. Ugyancsak
ilyen a m?szerpanel is, amely (ha motornál lehet ilyet mondani, és ugyan miért
ne lehetne) az aranymetszés szabályai szerint alkalmaz digitális és analóg,
klasszikus és modern információhordozókat.
A termék alkatrészei a piac legjobbjai közül kerülnek ki: a 43 mm-es szárátmér?j?
fordított villát például az Öhlins, a fékberendezést a Brembo szállította (elöl
320 mm-es dupla úszó tárcsa, négy dugattyús nyereg, hátul 220 mm-es szimpla
tárcsa, két dugattyú).
És hogy mikor érkezik? Az Apriliánál mindenki hallgat. Az biztos, hogy a
noalei m?helyben fellelhet? számos koncepció, stúdió-projekt és prototípus közül
el?nyt élvez az 1000 Blue Marlin, hiszen kategóriájában komoly ellenfele
tudna lenni a vetélytársaknak. Olasz lapértesülések szerint a „gyár falain belül”
önálló tesztpilótája van a modellnek.
Legutóbbi hozzászólások