Monte Carlóban, a Piaggio csoport dílereinek éves rendes konventjén némileg váratlanul két teljesen új modell mutatkozott be: egy noalei maxienduró és egy custom bike a Guzzitól. A Caponord 1200-r?l és a California 1400-ról van szó. A Motociclismo magazin által a helyszínr?l kiszivárogtatott képeken túlmen?en egyel?re sok adat nem áll rendelkezésünkre a motorokról, de a lényeg és a szándék látszik így is.
Az el?bbi a Dorsoduro 1200 m?szaki alapjaira építkezik, a keményhátútól örökölte a vegyes vázszerkezetet, a felfüggesztéseket és a 17′-es felniket. Megjelenésében egyértelm?en sportos, különösen az eleje, felhasználási területe pedig nyilvánvalóan inkább az aszfalt lesz, semmint a terep – afféle világjáró motor az Aprilia logója alatt, amivel természetesen kalandtúrák során a szilárd burkolatú utak el-elhagyhatók, ha a helyzet úgy hozza. A nyereg széles, az utas kapaszkodóit a csomagtartó-felépítménybe integrálták, a farokidomon pedig megfigyelhet?ek az utazótáskák illeszt?fülei. A kézvéd?k illetve a szélvéd? plexi állíthatóak.
A Guzzi ezzel szemben merész formai húzással rukkolt el? Monte Carlóban: a masszív, ezernégyes California részletei gyönyör?en kidolgozottak, a látvány meghatórozó elemei a kerekek, az alacsony és hosszú sziluett, a fejedelmi egyszemélyes nyereg és a dupla – gázos – rugóstag. A hátulsó irányjelz?ket a sárvéd?be építették.
Legutóbbi hozzászólások