EST. 2002

Aprilia Leonardo 300

Ezúttal a változtatások javarésze a motorblokkot érinti: m?szakilag
a kiindulási pont a jól bevált 250 köbcentis négyütem? er?forrás. A legújabb
Leonardo motortérfogata azonban immár 300 köbcentiméter, ezzel együtt természetesen
növekedés vehet? észre a teljesítményt és a forgatónyomatékot illet?en is (20,6
LE illetve 21 Nm).

Míg a kategória másik háromszázas szerepl?je, a Yamaha Versity / MBK Kilibre
164 kilót nyom, a Leonardo saját tömege mindössze 146 kg.

Az Aprilia célkit?zése, hogy új jelleget adjon a tradícionális modellnek:
a Leonardo ennyire még sosem volt közel attit?djében az ‘igazi motorokhoz’,
és ekkora figyelem még sosem szenteltetett a vezetés kényelmének. A mélykerek?
robogóból mindmáig 130.000 darab kelt el Európa- és világszerte, és a
tapasztalatok alapján a Leonardo nagyon megbízható hosszabb utak megtételénél
is.

A 300-as verzió katalizátorral van ellátva, és maradéktalanul teljesíti
az Euro-2 normát. Apró újdonságok is akadnak, mint például a csak
beindított motor mellett kigyulladó fények, vagy az új kivitelezés? elüls? rács.
Az Aprilia Leonardo 300 kétféle színben, Titan-szürkében és Main-kékben választható,
ára 3.900 euró körüli.

ugrás fel