Saját modellpalettájának legjellegzetesebb darabjaiból immár megrögzötten készít Factory fed?nev? kiadást az Aprilia: ezúttal a Pegaso kapott egy b? adag – legalábbis esztétikai – tuningot, pontosan annyit, hogy kiérdemelje a nemesít? ‘gyári’ jelz?t. A piac legsportosabb szárnyascsikójával állunk szemben, annyi biztos: különféle körülmények között bevethet?, sokoldalú, a supermoto felé kacsintgató, versenyszellemt?l az átlagnál jobban átitatott motorkerékpárral.
A Strada alapváltozathoz képest – ahogy mindig a noalei Factory-k esetében – a változtatások f?ként a futóm?vet érintik. A 48 LE leadására képes egyhengeres blokk ugyanúgy Euro-3-as, mint a többi Pegasóba kerül? motor, egyedül egy új, Mulhacén-stílusú kuplungkartert vehetünk észre. Az aranyszín csatornájú küll?s felnik jelenléte már szembeszök?bb, a fékrendszer pedig radiális nyereg és pumpa érkezését üdvözli, megtartva a 320 mm átmér?j? tárcsát. Új az állítható rugóstag hátul, az els? sárvéd? karbonból készül.
Módosult a vezetési testhelyzet is: a nyereg magasságán 20 mm-t magasítottak, és egy új, Tuonót idéz? alumínium kormány került a Pegaso Factory-re – a cél a minél jobb irányíthatóság elérése volt.
Legutóbbi hozzászólások