EST. 2002

Aprilia RXV/SXV

A méreteire pedig egész egyszer?en nincs megfelel? jelz?: a kompakt (piha!) er?forrás sok hasonló kategóriás egyhengeres motornál is kisebb. Ráadásul tiszta is, hiszen a közlés szerint katalizátor nélkül teljesíti az Euro-2 szabványt. 14.000 percenkénti fordulatig képes felpörögni, s bár a legnagyobb teljesítményét nem közölte a gyár, feltételezhetjük, hogy 60 LE körüli er? rejtezhet benne. Az itt leírtak mellett az Aprilia hosszabb garanciaid?t ajánl rá, mint sok egyhengeres blokkra.

Az ‘acél-alumínium-mix‘ futóm?vet is érintetlenül hagyták, hiszen ha a világversenyeken megállta a helyét, akkor változatlan formában az egyéni bevetések során is meg fogja. A hátsó lengéscsillapító valódi remekm? – itt érdemel említést, hogy ez az els? eset (a szériában gyártott motorok esetében), hogy motard és enduró változat közt eltér? a hátsó felfüggesztés kiszerelése. Ennek oka, hogy az SXV motorjának segédtengelye hosszabb, így a leng?kar rögzítésekor figyelembe kellett venni, hogy a lánc menet közben semmiképpen ne érjen hozzá a hátsó gumiabroncshoz. Ugyanakkor vastagabb is a supermotard hátsó leng?je, így lehetséges, hogy a felni mérete 6,5′-es. Az SXV-t szériában radiális féknyereggel szerelik.

Klikk.

Ami a designt illeti, ki-ki döntsön ízlése szerint… a rászerelt elemek mennyiségét valóban amennyire le lehet, lecsökkentette az Aprilia, a hi-tech megjelenés meghatározó eleme a váz és az er?forrás. Ami biztos: összetéveszthetetlen.

A felvételek az Aprilia gyártól származnak, illetve a párizsi motorkiállításon készültek.

ugrás fel