EST. 2002

Aprilia Scarabeo 250 i.e.

Az 500 köbcentis változat tavaszi bemutatása után – amely mellé csakhamar a 400-as szeg?dött – , most tovább b?vül a Scarabeók bogárcsapata. Egy egyhengeres, négy szelepes, 244 köbös Piaggio Quasar er?forrással szerelt új modellr?l van szó, amely küllemében nem, vagy csak alig-alig tér el a nagyobbaktól. Tömege 169 kg-ra csökkent, tengelytávja viszont maradt 1.535 mm-es, a villaszög 42°-os. Legnagyobb teljesítménye 21,2 LE (15,6 kW), 19 Nm-es nyomatékot produkál, 130 kilométeres óránkénti sebességet lehet vele elérni.

Az el?l 16, hátul 14 colos kerekekre 110/70 illetve 140/70 méret? gumiabroncsok kerülnek. A 250 i.e. féktárcsája el?l 260 mm átmér?j?, háromdugattyús úszó féknyereggel, a hátulsó keréken 240 mm-es a tárcsa. Mínusz egy féktárcsa tehát az eltérés a ‘nagyokhoz’ képest, és ami még említést érdemel: a fejidom ezen a negyed literesen fix, nem állítható.

A nyereg alatti jókora hasznos raktér 34 literes, pakolásra még egy kisebb tárgytartó rekesz is szolgál. Opcióként rendelhet? 47 literes csomagláda és 50 literes oldaltáska is. Az új Aprilia szériában tartalmaz távirányítható lopásgátlót, ami a járm? elmozdítása és a nyereg feszegetése ellen is óv, már ha a tulajdon elleni b?ntettel próbálkozó személyt nem zavarja meg, hogy bekapcsol egy riasztósziréna, elkezdenek villogni az irányjelz?k, a motor és az elektronikus vezérlés pedig blokkol.

Háromféle színben érkezik a noalei nagykerek?: vörös (red shine), fehér (white glam) és fekete (aprilia black).

ugrás fel