EST. 2002

Aprilia Sportcity 125/200

Egyszer?, nem túl magas árú és gazdaságosan fenntartható, visszafogott eleganciájú
modell
ebben a piaci szegmensben eddig mindössze gyakorlatilag egy adódott:
a Honda SH, amely etalonként természetesen csinos eladási mutatókkal büszkélkedhet.
A városi terep királyát azonban most több oldalról is támadják. Ezekben a napokban
érkezik például a Sym HD, de a "kertek alatt" az Aprilia is elkészítette
a maga urbánus robogóját
.

A Sportcity-k nem is annyira nagyratör? célkit?zése az, hogy fricskát adjanak
SH ?felségének
, emellett az, hogy megvessék kereküket abban a szektorban
(cityscooter), amely önmagában több mint 40%-át adja a globális robogó-kereskedelemnek,
évenkénti 100.000-es eladási rátával.

Az Aprilia komolyan veszi a vállalkozást: a Sportcity-t nem egy technológiai
jelleg? plusszal
látta el, ráadásul az új modell egyértelm?en a kategória
legsportosabb vonalvezetés? szerepl?je. Persze nemcsak a küllem, de maga
az er?forrás is kell?képpen agilis: egy 125cc-s négyütem? 15 LE-vel,
valamint egy 200cc-s négyütem?, négyszelepes 21 LE-s legnagyobb teljesítménnyel.
Egyel?re még nagyon kevés a hozzáférhet? adat, az azonban már kiderült, hogy
az Aprilia még az akciós koreai gyártmányoknál is olcsóbban bocsátja forgalomba
a két Sportcity-t: jóval 3000 euro alatti áron (a 200-ast is).

A kedvez? ár ne tévesszen meg senkit: a technika kifogástalan. Kéttárcsás
fék
(260 ill. 220 mm), 35 mm-s villa, dupla halogén fényszóró, a
noaleiek sportmotorjait idéz? digitális/analóg m?szerfal, nagyszer?en felgumírozott,
15 hüvelykes kerekek. A városi trónkövetel? érkezése május körül várható.

ugrás fel