Kéthengeres, 850 köbcentis, 76 lóer?s blokkal, esbékás kinézettel és meghökkent?en nagy méretekkel érkezik a piacra jöv?re Noale – s?t, széles e világ – eddigi legpotensebb maxirobogója.
Sutba dobja az eddigi kánont az Aprilia, teljesen újraértelmezve a robogó m?faját. Most el?ször kap ilyen modell V90-es, négyszelepes, nyolcötvenes er?forrást, amivel természetesen azonnal a kategória teljesítmény- és nyomaték-különversenyének elején találja magát: számokban kifejezve 76,0 LE 7.750 percenkénti fordulaton és 76,5 Nm, 6.000-en leadva.
Sportosságban méltó utódja a Gilera GP 800-nak, amely 2007-ben a világ leger?sebb robogójaként jött ki – diadalmenete eddig tartott, a Piaggio csoporton belüli marketing-átrendez?dés keretén belül jöv?re már oroszlános logóval fut tovább a projekt. Közelr?l nézve megállapítható, igényes munkát végzett az Aprilia az átalakítás során: a GP800 stabil, kipróbált alapjára a maga sportos szellemiségét építette rá. Méltó utód, min?ségi termék, bizonyára kiváló futóm?-paraméterekkel, remek menetstabilitással, önmagukért beszél? számokkal. A történetnek csak az ad némi fanyar mellékízt, hogy a Gilera márkát szép lassan kiírják a forgatókönyvb?l – ugyan Runner White Soul néven az 50-es illetve 125-ös kategóriában újítanak, ezzel együtt sem menne csodaszámba viszont, ha a legendás gyár hamarosan elvesztené a maradék kis talajt is maga alól.
Legutóbbi hozzászólások