EST. 2002

Aprilia Street 5.5

Nem ez az els?, sem az utolsó Luca Bar motorjaiból, amit bemutatunk nektek. ? az az olasz grafikus, divattervez?, dizájner, járm?tervez?, aki megrajzolta nekünk az Aprilia RSV4 bizonyosan nemsokára debütáló csupasz változatát, a V4-es Tuonót,

vagy a sajnálatos módon szinte biztos, hogy sohasem debütáló, Testastretta-blokkos Ducati D66 lowrider choppert.

Valamint ? volt az is, aki megtette, amit Erik Buelléknek már réges-régen meg kellett volna: V-Rod blokkot tett egy Lightningba.

Veszett streetsta: a Dorsoduro is valami ilyesmi, csak sokkal puhányabb.

Most nemrég egy kényelmesebb, picit alacsonyabb, utcaibb Aprilia SXV 5.5-r?l álmodozott, ami a KTM Duke kiváló ellenfele lehetne, és nem csak a kipufogója miatt. A váz, a leng?kar, a kerekek és a blokk a supermotóról származik, de hátrébb és feljebb került a lábtartó, kapott egy kétszer akkora tankot, kényelmes, nem-penge-keskenység? ülést és egy minimál els?lámpát, aminek konzolja a Yamaha MT-03-aséra emlékeztet, csak sokkal szebb annál. Reméljük Luca alumíniumból képzelte el. Indexek elöl a kézvéd?ben – a Ducati Hypermotardhoz hasonlóan hülye ötlet – fékek a Millér?l. Ez már annál jobb!

Fel?lünk akár már holnaptól gyárthatnák. Vajon ha kapható lenne, fogyna a 2,5 milliós Dorsodurónál is drágábban?

ugrás fel