Kiskunlacháza – III. Magyar Országos Bajnokság
A szombati id?mér?n kevesen álltak rajthoz a szakadó es?nek köszönhet?en. A nagy sár, a csúszós pálya talán keveseknek hozta meg a kedvet a biztonságos versenyzéshez. A vasárnapi id?mér? már kötelez? jelleggel indult. A szabadedzést követ?en az id?mér?n beállt a végleges rajtsorrend. Az Aprilia színeiben induló Zóka Attila felkészülten állt a rajthoz. A negyedik sorból kezdhette az indulást. Attilát kérdeztük:
Milyennek érzed a motorod?
‘Szerintem, amit lehetett, mi megtettünk, most már csak rajta és rajtam a sor. Ami szükséges volt, az injektor állítás és az áttétel remekül m?ködik.’
Mi a helyzet a súlytöbblettel?
‘Sajnos a motor súlya adott, magamon kellett inkább változtatnom. A testsúlyom mostanra ideális. Több edzést iktattam be, hangsúlyt fektettem az alkar illetve a bicepsz megmunkálására. A jöv?ben is ezekre kell majd figyelnem.’
A versenyen továbbra is a nem túl barátságos feltételek között kellett a versenyz?knek a kötelez? köröket róniuk. Ezen a versenyen indulók elszántan és mindenre felkészülten álltak a rajthoz és az indítás után megkezd?dött ebben a kategóriában az utolsó el?tti magyarországi verseny.
Hogy sikerült a verseny számodra?
‘Az edzésen sajnos elég rossz id?t értem el, a 14. helyre érkeztem, de az els? futamon már a hetedik lettem. Szerencsére ekkorra már száraz pályán mehettünk. A második futamnál már az els? sor mögé rajtoltam és tartottam is pozíciómat. A versenyt végül a hatodik helyen zártam.’
Akkor végül is a magyarok között a negyedik, összesítésben az ötödik hely a tied!
‘Igen, de mint az ilyenkor lenni szokott, nem nyugtat meg. Több edzésre van még mindig szükség. Fizikálisan kell még tökéletesítenem magam, a motort már érzem, azzal nem lesz gond.’
A versenyt Johann Schruf osztrák versenyz? nyerte, az aprilia színeiben induló Zóka Attila tehát a hatodik helyen zárt. A következ?, szegedi futamok augusztusban jönnek, ahol szintén ott leszünk.
-aprilia-
Legutóbbi hozzászólások