EST. 2002

Asparos szendvicsben zárta a napot Talma

Szöveg: Faster Management Fotó: Team Aspar

Talmáék 2. tesztnapja a sok új alkatrész kipróbálásával, bejáratásával folytatódott. Legf?ként az els? futóm? beállítására törekedtek, de a nap els? felében a tesztelésre leginkább alkalmatlan aszfalt fogadta ?ket, ami se vizes, se száraz nem volt, így a kemény munka nem hozott igazán látványos eredményt. Ugyan körr?l-körre jobbak lettek a beállítások, de továbbra sem érezte Talma a motor elejét úgy, ahogy szerette volna. Majd a rövid ebédszünet után végre kisütött a nap és felkerültek a motorra a száraz gumik.

Az els? futóm? mellett az új karburátor tesztelése is rendületlenül folyt, ami szintén nagyon sok id?t elvett és mire megtalálták a jó beállításokat nem maradt id? élesben kipróbálni. (csak 17.00 óráig mehettek a versenyz?k a pályán) A telemetria elemzése is ?ket igazolta, és azt, hogy a beállítások iránya a legjobb úton halad. Talma tegnap 1.52.0-t ment és ezt az id?t folyamatosan hozta, Gadea egy kör erejéig futott egy 1.51.6-os kört, Faubel legjobbja pedig 1.52.2 volt. Talma teljesen pozitívan értékelte ezt a két napos tesztet is és a rövid pihen? után alig várja, hogy újra motorra ülhessen.

A második, egyben utolsó nap nem hivatalos köridejei, Barcelona


1. Lukas Pesek – Valsir Seedorf Derbi – 1’51.6
2. Mattia Pasini – Polaris World – 1’51.6
3. Pol Espargaro – Campetella Racing – 1’51.6
4. Sergio Gadea – Bancaja Aspar – 1’51.6
5. Talmácsi Gábor – Bancaja Aspar – 1’51.9
6. Hector Faubel – Bancaja Aspar – 1’51.9
7. Joan Olive – Polaris World – 1’52.3
8. Bradley Smith – Repsol Honda – 1’52.3
9. Raffaele de Rosa – Multimedia Racing – 1’52.5
10. Stefan Bradl – Repsol Honda – 1’52.5

ugrás fel