Ezt a pilótákon túl a FIM, a FIA és japán autó- és motorsport-szervezetek
is er?sen szorgalmazták.
A japán versenypálya ugyancsak nehéz helyzetben találta magát tavaly áprilisban,
mikor Daijiro Kato halálos balesete nyomán úgymond "kiborult a bili",
megkerülhetetlenné vált a ring biztonságosságának felülvizsgálata.
Suzukát törölték a versenynaptárból, ám a szervez?k remélik, hamarosan
visszakerülhet a kalendáriumba.
Többek között egy új lassítót építenek Japán egyik leghíresebb pályájára,
melynek egyértelm? célja a sebesség visszatartatása. A boxutca bejárata 150
m-rel el?rébb kerül és új rajzolatot kap, az ún. menekülési zónát pedig kiszélesítik.
2000 decemberében egyébként már végeztek módosításokat, melyek az S és a
Dunlop-kanyart érintették. 2003 legelején a 130R és a Casio-sikán
tekintetében változtattak a ringen, sajnos nem elég hatékonyan.
Ez az átépítési hullám mindössze pár hetet vesz majd igénybe, ígérik a kivitelez?k:
a tervezett befejezés id?pontja február vége.
Legutóbbi hozzászólások