A Triumph Bonneville kedvelt modell motorépít? körökben, ami leginkább sokoldalúságának köszönhet?. Scramblerhez, retró sportmotorhoz vagy café racerhez ugyanolyan jó kiindulási alap, az eredmény szinte mindig nagyszer?, ha nem egyenesen elképeszt?.
Tarso Marques Bonneville-jének hangulatát Senna versenyautóinak fényezése adja. A formák és a színek meglehet?sen egyszer?ek, de minden részletnek megvan a maga jelentése, amit könny? olvasni, ha valaki ismeri Senna karrierjét. A 12-es szám az 1988-as McLaren Mercedes-t idézi, ami azon kevés autók egyike, amelyek helyet kaptak a korai számítógépes játékokban. Ugyanennek az autónak a 11-es rajtszámmal ellátott változatát Alain Prost vezette.
A Senna Bonneville új kormányt kapott, ami alacsonyabb és sportosabb üléspozíciót diktál, az új ülés csak egyszemélyes. A farokidom íve elegánsan egészíti ki a tank és az ülés által meghatározott ívet.
A színválasztás egyszer?sége, a piros-fehér kombináció kellemes kontrasztot alkot a motort egyébként uraló feketével a vázon, a blokkon, a teleszkópon, a kerekeken, a kipufogón és szinte mindenhol.
A látvány leny?göz?, a hangját sajnos csak elképzelni tudjuk. A gyári Bonneville dobok helyére rövid tölcsérek kerültek.
A tele kerekek egészen váratlan elemei a Bonneville-nek, retró verseny stílusuk a hajdan volt motorversenyeket idézi. Hogy mennyire praktikusak oldalszél esetén, azt most nem vizsgáljuk.
Men? vagy men?? Szerintünk ez a Bonneville elég jól sikerült.
Legutóbbi hozzászólások