A Go & Fun Gresini Honda csapat élete a szezonnal együtt véget ér, mivel a névadó szponzor kiszáll. Gresini az Apriliával folytatja.
Az olasz gyártó visszatérése a motorversenyzés legfels? polcára egy évvel korábban megtörténik, mint vártuk, így az Apriliára 2015-ben ugyanazok a Factory szabályok vonatkoznak, mint a Ducatira és a Suzukira: szabad elektronika használat, és bizonyos feltételek mellett élvezhetik az Open kategória el?nyeit.
A Gresini csapat feje, Fausto Gresini több mint elégedett a dolgok alakulásával: „Nagyon örülök, hogy az Aprilia a Gresini Racinget tartja ideális partnerének a MotoGP Világbajnokságba való belépéshez. Szeretném megköszönni a Piaggio Groupnak a fantasztikus lehet?séget, hogy együtt dolgozhatunk egy ilyen remek gyártóval: egy olasz márka, ami a versenyszenvedély szinonimájává vált, és csodálatos eredményeket ér el világszerte.”
„A négyéves szerz?dés a Gresini Racing és az Aprilia között új fejezetet nyit a történetünkben. Jelenleg úgy érzem, ez hatalmas felel?sség, de a motiváció, hogy sikeresek legyünk ebben az izgalmas, tisztán olasz kihívásban, annál is nagyobb.”
„A GP-k világa része az Aprilia márkának, és a legnagyobb sorozatban, a MotoGP Világbajnokságban részt venni nagyszer? lehet?ség, büszkék lehetünk. Hihetetlen jutalom a Gresini Racing elmúlt években végzett munkájáért.”
Az Aprilia Gresini Racing csapat egyik pilótája Alvaro Bautista lesz, aki jelenleg is Gresini csapatában, a Go & Fun Gresini Hondában fut, vagyis jöv?re sok szempontból nem lesz változás. A motor a jelenlegi Aprilia ART lesz, 2016-ra érkezik majd az új versenymotor, valószín?leg egy V4-es, a 2014-es verzióhoz hasonló blokkal.
Fotó: imagosport.com
Legutóbbi hozzászólások