EST. 2002

Az els? brnói tesztnap után

Valentino Rossi (Camel Yamaha Team):

„Az els?dleges célunk az volt a mai napon, hogy felkészítsük az M1-est a hátralév? futamokra, de lehet?ségem nyílt kipróbálni a jöv? évi motort is. Annyit tudok most elmondani róla, hogy nagyon könny? irányítani, agilis kis masina.”

Casey Stoner (LCR Honda):

„A versenyen elég sok gondom volt a tapadással, ezért lemaradtam a dobogóról. A mai napon nagy lépést tettünk, hogy korrigáljuk ezt a hibát. Reméljük az új beállításokkal gyorsabb tudok lenni a versenyeken, és majd el?rébb tudok végezni a mez?nyben. 58 kört teljesítettem verseny gumikon, a motoromban pedig egy új központi rugóstag dolgozott, ami sokat segített. A nap végén kimentem a pályára az edzés-gumikon is, de nem hajtottam gyorsan, mert az 54. kör után már nagyon fájt a kezem, így jobbnak láttam befejezni a mai napot.”

Makoto Tamada (Konica Minolta Honda):

„A mai napon a versenyen jelentkezett tapadási hiányok kiküszöbölésére fordította a csapatom. Leginkább a hátsó csillapító beállítására koncentráltunk, valamint a motor megfelel? súlyelosztásának megtalálására öszpontosítottunk. Délután pedig kipróbáltam néhány új keverék? Michelin abroncsot is.”

Nicky Hayden (Repsol Honda Team):

„Összességében elégedett vagyok a mai nappal. Els?sorban a Doningtonban bevetett új vázra koncentráltunk, mely sokkal meggy?z?bben teljesített a mostani teszt alkalmával, mint akkor. Egyenletesem tudtam menni a motorral 1’58-on belüli id?ket, úgyhogy elégedett vagyok az elvégzett munkával. Holnap is keményen kell majd dolgoznunk.”

Dani Pedrosa (Repsol Honda Team):

„Ez egy jó tesz volt ma. A beállításokra fókuszáltunk, megprópáltuk megfejteni, hogy mi okozta a vasárnapi futamon jelentkez? nehézségeket. Azt hiszem sikerült pár használható beállítást találnunk, de azt majd csak a következ? versenyen tudjuk meg, hogy élesben mennyire m?ködnek ezzel. Emellett bevetettük az új els? Michelin abroncsokat, amik jól muzsikáltak a teszt alkalmával.”

Marco Melandri (Fortuna Honda Gresini):

„Kipróbáltunk pár beállítást, ami a gyorsulást és a végsebességet célozta, de nem sikerült elérnünk a kívánt eredményt. A HRC által beígért új alkatrészeket nem kaptuk meg, így használtuk azt, amink volt. A kvalifikációs beállításokon viszont sikerült csiszolnunk valamelyest, sokat szenvedtem az utóbbi nagydíjakon ezzel.”

Toni Elias (Fortuna Honda Gresini):

„Én a motor súlyelosztásával voltam elfoglalva, ugyanis a versenyen nagyon megterheltük a motor elejét, ezért maradt el a jó eredmény. Elégedett vagyok a mai munkával, sikerült bel?nünk a motor stabilitását.”

Körid?k:

1. Valentino Rossi ITA Camel Yamaha Team 1′ 57.315 (47 kör)
2. Nicky Hayden USA Repsol Honda Team 1′ 57.653 (79 kör)
3. Marco Melandri ITA Fortuna Honda 1’57.960 (75 kör)
4. Casey Stoner AUS Honda LCR 1’58.172 (50 kör)
5. Shinya Nakano JPN Kawasaki Racing Team 1′ 58.487 (74 kör)
6. Randy de Puniet FRA Kawasaki Racing Team 1′ 58.542 (89 kör)
7. Loris Capirossi ITA Ducati Marlboro Team 1′ 58.563 (990cc) (25 kör)
8. Kenny Roberts Jr USA Team Roberts 1’58.587 (58 kör)
9. Carlos Checa SPA Tech 3 Yamaha 1’58.757 (88 kör)
10. Makoto Tamada JPN Konica Minolta Honda 1’58.758 (44 kör)
11. Dani Pedrosa SPA Repsol Honda Team 1’58.782 (74 kör)
12. John Hopkins USA Rizla Suzuki MotoGP ‘58.978 (66 kör)
13. Chris Vermeulen AUS Rizla Suzuki MotoGP 1’59.120 (73 kör)
14. Colin Edwards USA Camel Yamaha Team 1’59.158 (53 kör)
15. Toni Elias SPA Fortuna Honda 1’59.435 (62 kör)
16. James Ellison GBR Tech 3 Yamaha 1’59.580 (70 kör)
17. Loris Capirossi ITA Ducati Marlboro Team 1′ 59.600 (800cc)
18. Sylvain Guintoli GBR Tech 3 Yamaha 2′ 0.023 (79 kör)

ugrás fel