EST. 2002

Az els? motor, ami légzsákkal kommunikál

A Multistrada a Ducati legnépszer?bb modellje, sokoldalú, er?teljes és kényelmes túramotor. Az olasz gyártó továbbfejlesztette amúgy is sikeres modelljét, és létrehozta a Multistrada D-Airt. Az új modell célja, hogy a beépített technológiai újítás jelent?sen csökkentse egy esetleges baleset során a motoros sérülésének kockázatát.

Ducati Multistrada D-Air

A Multistrada D-Air modell másik keresztanyja a szintén olasz b?rruha gyártó Dainese, amely mindig is els? volt a biztonságot szolgáló innovációk terén. A Dainese több mint tíz éve dolgozik a D-Air koncepción, a motorosruhába integrált légzsák ötletén, a fejlesztésben olyan MotoGP és Superbike VB versenyz?k is részt vesznek, mint Valentino Rossi, Nicky Hayden vagy Max Biaggi, akik a versenyeken D-Air Racing ruhát viselnek.

Ducati Multistrada D-Air

Az elesés vagy baleset tényét a motorba épített szenzorok állapítják meg, és jelet küldenek a légzsák felé, ami felfújódik – a folyamat mindössze 45 milliszekundumot vesz igénybe. A légzsák becsapódáskor a keletkez? energia akár 85%-át is képes elnyelni, így védve az er?hatásoktól a motoros nyakát, mellkasát és vállát.

A D-Air Street, a dzsekik és mellények légzsákkal felszerelt utcai verziója eddig is jelen volt a Dainese termékpalettáján, azonban az új, teljesen digitális technológia jóval fejlettebb és hatékonyabb, mint mechanikus el?dje volt. Ez a megoldás a vezet? és az utas számára egyaránt elérhet?.

Ducati Multistrada D-Air

A Ducati Multistrada D-Air május közepét?l lesz kapható.

ugrás fel