Nem kis meglepetésre a Suzuki a nagyközönség elé tárta teljesen új GSV-R MotoGP
gépét múlt csütörtökön a suzukai (Japán) pályán.
Mindez azon a sajtókonferencián történt, amelyet a Suzuki és a többi nagyhír?
japán gyártó – a Honda, a Kawasaki és a Yamaha – rendezett annak érdekében,
hogy a Grand Prix szezon els? futamát, a Japán Grand Prix-t népszer?sítsék,
amely ezen a pályán április 6-án kerül megrendezésre.
A radikálisan új gép (képünkön), amely mély benyomást tett a motorosokra és
a csapatra egyaránt a korai tesztelések alkalmával, ugyanabban a teljesen fekete
küls?ben jelent meg, mint ahogyan Malajziában és Ausztráliában a szezon el?tti
tesztek során felt?nt.
Nem árultak el technikai részleteket – kivéve a technikai szponzorok névsorát:
Motul, Michelin, Yoshimura, NGK, RK Excel és D.I.D – de felt?n? az új motor
különösen rövid és valószín?leg nem-hangtompítós kipufogója, amely nem éri el
a hátsó kerék végét, és ez azt sugallja, hogy a végs? design még várat magára.
A 2003-as gép sajátossága még egy nagy, középen elhelyezett légbeöml? az elüls?
rendszámtábla alatt – hasonló ahhoz, mint amit a tavalyi évadban a Colin Edwards
által vezetett Honda SP-2-nél láthattunk – a Suzukinál 2002-ben látott két kisebb
légbeöml? helyett.
Mivel a csapatnak most már egész biztosan nem lesz f? támogatója az idei évadban,
így Kenny Roberts Jr. és John Hopkins valószín?leg a hagyományos GSX-R színekben
fog versenyezni, ami biztosan szívet melenget? látvány lesz a Suzuki rajongóknak.
A csapat sajtótájékoztatót hívott össze a 2003. február 21-i Spanyolországi
Jerezben megrendezend? IRTA tesztekre.
Legutóbbi hozzászólások