EST. 2002

Az új Honda Rc211V 2oo3

A Honda Rc211V 2oo3

A kép frissiben érkezett Japánból, a kismadár a HRC-pilóták 2003-as hivatalos
bemutatásán repült. Közülük négyen, Daijiro Kato, Tohru Ukawa, Nicky Hayden
és Valentino Rossi vezetik majd a Honda Rc211V 2oo3-at, els? ízben február 20-án
Malájziában, majd értelemszer?en az egész idény során.
Ahogy nemrég az illetékesek bejelentették volt, az öthengeres nem keveset fejl?dött
a tavalyi esztend?höz képest. Ami az evolúcióból szemmel látható, az a motorfenék,
mely sokkal szélesebb, így megnövelve a járm? ‘testfelületét’. A 211
– mely a tavalyi esztend?ben amolyan ‘félig-naked’ járgány volt (sírtak
is a szponzorok a valószín?tlenül kicsiny reklámfelületek miatt) – 2003-ban
az aerodinamikus profilú Ducati vagy Yamaha modellekre hajaz. De nem csak err?l
van szó. Egyel?re csak találgathatunk az új vázbeállításokat illet?en; vélhet?en
a legutóbbi, sepangi meeting tapasztalatait latba vetve történtek a változtatások
(pl. el?rébb került az els? villa), és valószín?leg fölkerült a perforált kuplungvéd?
is, amir?l a versenyz?k meggy?z? véleménnyel voltak.
A ruha alatt nincs semmi forradalmian új: air box
Mindegyik járgányon lesz, még Rossién is, pedig szerinte gyorsuláskor ‘szétgyilkolja
a motort’.

A HRC-versenyz?k hivatalos bemutatásán Tokióban: Kato (b), Ukawa, Rossi

Szinte biztos, hogy változtatások érik az elektronikus vezérl?rendszert, illetve
a modell új folytószelepet kap, hisz a japán technikusoknak ezek jelentették
a legnagyobb problémát. Egyel?re ennél többet nem tudni, ami biztos, hogy nagyon
várjuk az új modell debütálását. Teljesítménye nagyjából 230 LE 15.000 fordulaton.

Apropó: Max Biaggi Rc211V 2oo3 nélkül marad. ? – jelen állás szerint – az ‘ügyfél’
változatot ülheti majd, ami a tavalyi modellhez hasonlít. Meglátjuk, hogyan
reagálja a tokiói bemutatót.

www.motonline.com

ugrás fel