EST. 2002

Barros: ‘Ez a Honda hihetetlen!’

Max Biaggi boldog, mint egy gyermek: ‘Nem bízom még teljesen a motorban, nem merem nagyon vadul rátenni a kanyarokra, de hála a szerel?k munkájának, sokkal könnyedebbé vált a gép. Szóval: javulás. Széls?séges verseny volt: a pálya két arcát mutatta, a nedves aszfalton nagyon kellett összpontosítani, a száraz részeken pedig meg lehetett lépni. Ahogy a többiek sem, én sem mentem a boxba motort cserélni, felvállaltuk a döntésünk nehézségeit. Az els? két pilóta (Gibernau és Barros) behozhatatlan volt, túl gyorsan mentek. Rossi is megközelíthetetlen volt.
A végjátékban azt tartottam szem el?tt, hogy a harmadik hely tökéletes a bajnokság szempontjából. Láttam, hogy mögöttem nincs senki, így nem volt értelme hazárdírozni.’

Ezek szerint Max Biaggi visszatért? ‘Max Biaggi mindig is itt volt.
Itt van tizenkét éve, és itt is lesz.’

Marco Melandri elégedett a negyedik hellyel, hiszen ?t is sok baj hátráltatta. ‘A legnagyobb az volt, hogy a plexim folyvást bepárásodott, egy id? után egy kicsit fel kellett emelnem, mert egyszer?en nem láttam. Egyébként álomszer? számomra, hogy ilyen magas pozícióban vagyok az összetettben, nem hittem volna akkor, mikor elkezdtük e téli teszteléseket.’

Carlos Checa a legjobb ducatis a célban, a spanyol pozitívan nyilatkozott a versenyr?l: ‘Ha azt vesszük, hogy milyen állapotban volt a vállam Jerezben, az ötödik hely nagyon is jó eredmény. Pár kör után, mikor már több tapadásom volt, jobban megbíztam a hátsó futóm?ben és bátrabban motoroztam, felvettem a saját ritmusomat. Lehettem volna negyedik is, de túl nyersen fékeztem Melandri megel?zésénél és túl szélesre vettem. Ma a legnagyobb kihívást az es?t jelz? fehér zászlók jelentették, miközben 300 km/órával száguldottunk slick gumikkal. Fantasztikus, hátborzongató élmény volt.’ Ez a kommentár ékes bizonyítéka annak, hogy az új szabály elfogadásához még id? kell.

ugrás fel