A MotoGP-versenynaptár leggyorsabb ringjére költözik a motoros száguldó cirkusz. A Phillip Island-i pálya látja vendégül a világ leggyorsabbjait a következ? pár napban, a Kawasaki és a Yamaha azonban nem kíván részt venni a 2007-es év második tesztsorozatán. A két japán gyártó visszavonul csigaházaiba, hogy a Sepangban napvilágra került hiányosságokat pótolják. Február ötödikén csatlakoznak újra a mez?nyhöz.
A Honda, a Suzuki és a Ducati azonban teljes legénységgel száll harcba a tizedmásodpercekért és az értékes adatokért. Az aranyszárnyasok eddig a tesztszezon negatív h?sei – egyel?re még nem olvas tökéletesen pilótái gondolataiban az RC212V – most azonban alkalma nyílik a mérnököknek csiszolni az összképen, els?sorban a motorer? téren.
Amennyiben a Honda a negatív, úgy a Suzuki a pozitív meglepetés. Hopkins és Vermeulen alatt szinte szárnyakat kapott a 800-as GSV-R, de azt is tudjuk, hogy Sepang vastagon a Bridgestone abroncsoknak kedvez. Innen eredne Denningék el?nye? Ha Ausztráliában is a topon lesznek, akkor már komolyan számolhatnak velük az ellenfelek.
|
Capirossi harmadikként zárt Sepangban, méghozzá versenygumikat használva. Stoner fogadkozik, hogy megveri Capirexet, ami egyrészt azért t?nik nagykép?nek a fiatal ausztrál szájából, mert Loris szinte már szimbiózisban él a Ducatival – talán még a feleségével sem tölt annyi id?t tölt, mint a Desmóval – másrészt ugye ismerjük Casey vagabund stílusát. Vajon a roncsok, vagy a serlegek számát fogja 2007-ben növelni az ausztrál?
Az els? tesztnap nem hivatalos köridejei Barros (Ducati) 1.30.60 (51 kör) H?mérséklet: 24° a leveg?, 20° és 30° közt az aszfalt. A pilóták nyilatkozatai és a csapatok beszámolói rövidesen.
|
Legutóbbi hozzászólások