EST. 2002

Barros-Repsol

Sok minden megváltozott Carlo Fiorani körül, amióta a világbajnok
Valentino Rossi nem grasszál a HRC boxában
. Vele együtt négy technikus is
távozott a környékr?l, maradt viszont Fiorani úr, akiben azért van némi hiányérzet:
‘Hiányzik a barát és a pilóta is, a jelenléte a szerel?utcában’
– mondta.

Kedden jelent meg a nemzetközi sajtóban a Honda hivatalos közleménye, amely
véget vetett a találgatásoknak, ki is lesz Rossi utódja a Honda Racingnél.
Fiorani mester pár órával megel?zte a kommünikét, mikor egy interjúban azt mondta:
már nagyon várja, hogy Barrost akció közben
lássa pár hét múlva.

Ahogy abban a bizonyos nagykönyvben meg vagyon írva, a riportot követ?en megérkezett
a köztudatba a bejelentés, hála a Honda összehangolt kommunikációs gépezetének:

Miután Alex Barros Brazíliából bejelentette, hogy szabadon igazolhatóvá
vált és MotoGP-csapatot keres, a Honda ma, január 20.-án meger?síti, hogy a
2004-es szezonban a harminchárom esztend?s brazil pilóta Nicky Hayden mellett
a Repsol csapatban
versenyezhet.’

Barros a Honda-távirat szerint visszanyerte fizikai erejét téli m?tétjét követ?en,
az RC211V-t pedig február 11.-t?l próbálhatja ki Sepangban, majd egy
hétre rá Phillip Island-en.

Barros csapata jelenleg is Sepangban dolgozik Ramon Forcada f?technikus
irányítása alatt
. Roncada és a brazil versenyz? nem ismeretlenek egymásnak:
2001 és 2002 között már dolgoztak együtt a West Honda Pons-nál.

ugrás fel