EST. 2002

Bayliss az aranybányában

A nehéz téli felkészülést követ?en úgy t?nik, bajban
van a Ducati ausztrálja.

A GP4 egyel?re nem kevés fejtörést okoz a m?szakiaknak, no meg persze magának
a pilótának. "Tudtam jól, hogy nehéz dolgunk lesz. Kés?n kezdtük el
a munkát, ráadásul a rossz id? szétzilálta a legutolsó tesztelésünket is.

A mez?ny végén zártam, pedig valóban a legjobb tudásom szerint motoroztam Dél-Afrikában:
igen sok gonddal szembesültem, pályán belül és azon kívül egyaránt" magyarázta
Bayliss a történteket saját, hivatalos honlapján.

A vasárnapi Nagydíjat követ?en a Ducati Corse együttesének lehet?sége nyílott
arra, hogy elmenjen aranyat keresni: a nemesfém bányászata az egyik legf?bb
profilja Welkom környékének
(természetesen a gyorsasági motorversenyeken
kívül). "Hétf?n egypár csapattag elment egy aranyányába. A reggel hat órás
kelés ellenére megérte, óriási élmény volt a tárnában a fasinek és facsillék
között. Reménykedtem, hogy nem d?l össze az egész úgy ahogy van."

"Most itthon vagyok. A sajtó szóba sem állt velem egészen a hétvége óta.
Ennyire ijeszt? lennék? Nem hinném. Mindenesetre nyugodt vagyok, pihenek és
jól szórakozom Kimmel meg a gyerekekkel" számolt be Troy Bayliss.

A Ducatival kapcsolatos hír, hogy marad a jelenlegi cs?váz a Desmosedici-n,
azaz a hagyományosan Borgo Panigale-i megoldás. Felvet?dött ugyanis, hogy a
remekbeszabott er?forrás hatalmas és b?séges teljesítménye éppen a futóm?, közelebbr?l
a váz szerkezete miatt nem érvényesül eléggé. Claudio Domenicali, a Ducati versenyágazatának
f?mérnöke határozottan cáfolta ezt: "A váz lecserélése, mint opció szóba
sem került a fejlesztési tervünkben. Szerintünk a Desmosedici gondjának nincs
semmi köze a vázhoz."

ugrás fel