EST. 2002

Bemutatkozik a vadonatúj Honda CMX1100 Rebel

A 2017-ben bemutatott, A2 jogosítvánnyal is vezethető, 500 cm3-es kéthengeres CMX500 Rebel egyedülállóan és sikerrel ötvözte a klasszikus custom motorkerékpárok és az újkori gépek stílusát – úttörő ötleteket. Ez a modell több, mint egyszerű közlekedési eszköz: sokkal inkább egy életérzés, az önkifejezés ámulatba ejtő, különleges formája; nem hiába lett Európa-szerte 2019-ben a Rebel, az eladási adatok alapján, a harmadik helyezett a custom motorok rangsorában.

2021-re a CMX500 Rebelnek nagyobb, feltűnőbb testvére született: a CMX1100 Rebel. Éppoly karakteres, akárcsak társa, de nagyobb csúcsteljesítmény és gazdagabb felszereltség jellemzi, így motorosok még szélesebb tábora találhat eszményi társra az új CMX-ben.

21YM CMX1100 REBEL

A CMX1100 Rebelnek tulajdonképpen két személyisége van. Egyikhez a kényelmes, pihentető cirkálás, másikhoz az izgalmakkal teli kanyarvadászat áll közel.

A kisebb motorról „átülők” értékelni fogják a CMX1100 Rebel kezelhető méreteit, hiszen az ülésmagassága 700 mm, a menetkész tömege 223 kg; a tapasztaltabbak pedig azonnal élvezhetik az motor kezelhetőségét – jellegzetes, acél csővázát, 43 mm-es csúszószár-átmérőjű patronos első teleszkópokat, a hátsó, állítható előfeszítésű, lengéscsillapítókat és a radiálisan rögzített négydugattyús első féknyerget.

21YM CMX1100 REBEL ACCESSORIES

Ám legyen szó bármelyik típusról, a – CRF1100L Africa Twinből érkező – karakteres, bivalyerős sorkettest alighanem imádni fogják. Az 1084 cm3 garancia a tengernyi nyomatékra és a jellegzetes, tekintélyt parancsoló kipufogóhangra. A modern, kifinomult erőforrást több ponton is módosították, így egészen másként viselkedik, mint az ikonikus kalandmotorban és kiválóan illik a cruiser-küldetéshez. A kategóriájában elismerésre méltó a 87,04 LE-s (64 kW-os) csúcsteljesítménye és a 98 Nm-es legnagyobb forgatónyomatéka.

A nagy Lázadó lecsupaszított stílusa, minimalizmusa sokat elmond. Vonzza a tekintetet az alacsonyra helyezett, 175 mm átmérőjű, köralakú fényszóró, amely a régi időket idézi, akárcsak az irányjelzők, az ovális, síküveges, ám a LED hátsó lámpa azonban kortárs dizájnelem és kétségtelenül a Rebel modern műszakiságára utal. Akárcsak az elektronikus gázmarkolatra (Throttle By Wire, TBW) épülő motorvezérlés, az összesen négy menetüzemmód, a háromfokozatú Honda Állítható Nyomatékszabályozó (HSTC), az egykerekezés-gátló, a sebességrögzítő és a Dupla Kuplungos Automatikus Váltó (DCT).

21YM CMX1100 REBEL

A klasszikus megjelenés és a legmodernebb technológiák különleges kombinációja azt jelenti, hogy az új CMX1100 Rebel valami üdítően egyedülálló lehetőséget kínál egy olyan piacon, ahol az igazi innováció nehezen elérhető.

  • Az új CMX1100 Rebel a klasszikus megjelenést ötvözi a vadonatúj technológiával
  • Készen áll a pihentető cirkálásra és a tempós kanyarvadászatra
  • Karakteres soros, kéthengeres motor 98 Nm nyomatékkal és 64 kW teljesítménnyel
  • A lágyan kezelhető bobber kiváló minőségű felfüggesztést és fékeket tartalmaz
  • 4 vezetési mód, 3-fokozatú Honda Állítható Nyomatékszabályozó (Honda Selectable Torque Control, HSTC) és egykerekezés-gátló
  • Dupla Kuplungos Automatikus Váltóval (DCT) is megrendelhető a modell.

Bővebben a motorról:

Az A2-es jogosítvánnyal is vezethető, kéthengeres CMX500 Rebel 2017-ben robbant be a piacra, sikerrel ötvözve a klasszikus custom motorkerékpárok és az újkori gépek stílusát, valamint műszaki megoldásait. Ez a modell több, mint egyszerű közlekedési eszköz: sokkal inkább egy életérzés, az önkifejezés ámulatba ejtő, különleges formája.

21YM CMX1100 REBEL

Kortárs dizájnelemekkel egyedivé varázsolt, bobberes megjelenésével azonnal ujjai köré csavarta a bukósisakos közönséget. Erről tanúskodik, hogy 2019-ben a Rebel már harmadik volt a legnépszerűbb európai custom motorok rangsorában. Térhódításához a könnyű kezelhetőség és a legmagasabb szintű ergonómia egyaránt hozzájárult, közönségkedvenccé azonban kétségtelenül azért vált, mert tökéletes alapként szolgál a custom motorok építőinek, illetve azok számára, akik szeretnék megvalósítani kétkeréken szőtt álmaikat, elképzeléseiket.

Nos, 2021-ben a Rebel, azaz a lázadó szó már nem egy modellre utal, hanem kettőre, a CMX500 Rebel mellé ugyanis megérkezett a lélegzetelállító CMX1100 Rebel. Éppoly karakteres, akárcsak társa, de nagyobb csúcsteljesítmény és gazdagabb felszereltség jellemzi, így motorosok még szélesebb tábora találhat eszményi társra a CMX-ben.

21YM CMX1100 REBEL

 

A CMX1100 Rebelnek tulajdonképpen két személyisége van. Egyikhez a kényelmes, pihentető cirkálás, másikhoz az izgalmakkal teli kanyarvadászat áll közel. Hogy melyik arcát mutatja, csak a pilótán múlik – egy Rebel mindig igazodik az aktuális hangulathoz. Simulékony mivoltának és visszafogott méretének, illetve tömegének köszönhetően tökéletes a kisebb motorról „átülők” számára és mivel roppant fejlett vázra, futóműre, valamint fékrendszerre épül, így a tapasztalt motorosoknak is mindent megad, ami az átütő élményhez szükséges.

Legyen szó bármelyik típusról, a – CRF1100L Africa Twinből érkező – karakteres, bivalyerős sorkettest alighanem imádni fogják. Az 1084 cm3 garancia a tengernyi nyomatékra és a jellegzetes, tekintélyt parancsoló kipufogóhangra. Hogy az élmény mindig pozitív legyen, számos jövőbe mutató vezetéstámogató eszköz óvja az utasok testi épségét. Ilyen például az elektronikus gázmarkolathoz társított, háromállású üzemmódkapcsoló, ami nemcsak a teljesítményleadás jellegét, a motorfék mértékét, valamint az egykerekezés- és a kipörgésgátló működését szabályozza, hanem a dupla kuplungos automatikus váltó (DCT) kapcsolásainak időzítését is az aktuális viszonyokhoz igazítja. A sebességrögzítő természetesen szériatartozék.

Modern, XXI. századi bobberként a Rebel 1100 a minimalista irányzatot követi, de a már megszokott stíluselemek sem hiányoznak róla. Az acél sárvédők, a vaskos abroncsok és a köralakú tükrök egytől egyig a motorozás arany éveit idézik, míg az „old school” fényszóró, a LED világítás, a folyadékkristályos, inverz műszeregység és az ülés alatti tárolórekeszben elhelyezett USB-C csatlakozóaljzat a jövőbe kalauzol bennünket.

2021 HONDA CMX1100 REBEL

2021 HONDA CMX1100 REBEL

A 2021-es Honda CMX1100 Rebel az alábbi színekben lesz elérhető:

Bordeaux Red Metallic (metálpiros)

Gunmetal Black Metallic (metálfekete)

  • 21YM CMX1100 REBEL

    Nyers stílus, erőteljes kisugárzás, túlzásoktól mentes formavilág

  • Minden elemében LED világítás négyizzós LED-fényszóróval
  • A gyújtáskapcsolóval nyitható ülés tárolórekeszt és USB-C aljzatot rejt
  • Alapáras sebességrögzítő

A feketében pompázó CMX1100 Rebelt a Honda amerikai „Kutatás és fejlesztés” központjában tervezték, akárcsak anno a CMX 500 Rebelt. Hosszú, alacsony és keskeny építésmódjából, valamint minimalista stílusából fakadóan egyszerű, nyers benyomást kelt, formavilága pedig csak akkor válik igazán teljessé, ha a pilóta helyet foglal a nyeregben és sziluettje a vonalvezetés részévé válik.

Vonzza a tekintetet a 13,6 literes, kéttónusú üzemanyagtartály is, akárcsak az 1 mm vastag acélból készülő, öntött alumíniumkonzolokkal felfogatott sárvédőpár. Minden egyes részlet aprólékosan kidolgozott és tökéletesen illik a Rebelhez – nincsenek olyan stílusidegen és/vagy túlzó megoldások, amelyek megbontanák a modellre jellemző egyedülálló harmóniát. Az alacsonyra helyezett, 175 mm átmérőjű, köralakú fényszóró például remekül passzol a motorhoz, különösképpen, hogy négy LED izzó ad kontrasztot klasszikus formájának. Ugyancsak a régi időket idézik a mindössze 55 mm átmérőjű, köralakú irányjelzők, az ovális, síküveges, ám LED hátsó lámpa azonban kortárs dizájnelem és kétségtelenül a Rebel modern műszakiságára utal.

21YM CMX1100 REBEL

Maga a nyereg puha párnázatot kapott, de úgy alakították ki, hogy erőteljes gyorsításoknál biztosan megtámassza a pilóta testét. Az utas ülése villámgyorsan fel-, illetve leszerelhető, így könnyedén megőrizhető a bobberes arculat, és a használati értékre sem lehet panasz, hiszen az első ülőlap alatt 3 literes, USB-C csatlakozóaljzattal ellátott tárolórekeszt találni.

Jelentősen megkönnyíti a motorozást a 120 mm képátlójú, inverz, folyadékkristályos műszeregység is, csakúgy, mint a váz bal oldalán elhelyezett gyújtáskapcsoló, amivel a tárolórekeszt fedő ülés is nyitható. A letisztult kormány hangsúlyos, hüvelyknyi széles befogókkal kapcsolódik a villahídhoz, bal oldalán kapott helyet az üzemmódkapcsoló, valamint a DCT gombja, amennyiben a vásárló megrendelte a Honda által fejlesztett automatikus váltót. Gondolván a hosszabb utazásokra, a sebességrögzítő az alapfelszereltség része.

21YM CMX1100 REBEL

  • Az 1084 cm3-es, soros, kéthengeres erőforrás a CRF1100L Africa Twinből származik
  • A szelepvezérlés és a gyújtás áthangolásával, valamint nagyobb tömegű lendkerék alkalmazásával jellegzetes karakterisztikával ruházták fel a nagy teljesítményű egységet
  • Elektronikus gázmarkolatra (throttle-by-wire, TBW) épülő motorvezérlés és gondosan hangolt kipufogóhang

A CMX1100 Rebel a legendás CRF1100L Africa Twintől örökölte 1084 cm3-es, SOHC-vezérlésű, nyolcszelepes, soros, kéthengeres motorját. A modern, kifinomult erőforrást több ponton is módosították, így egészen másként viselkedik, mint az ikonikus kalandmotorban és kiválóan illik a cruiser-küldetéshez. A kategóriában elismerésre méltó 87,04 LE-s (64 kW-os) csúcsteljesítmény 7000-es, a 98 Nm-es legnagyobb forgatónyomaték pedig 4750-es percenkénti főtengelyfordulatnál jelentkezik, mindig rugalmas és agilis tehát a japán újdonság. A lendkerék tömegét 32%-kal megemelték, így még vehemensebbek a gázreakciók alacsony fordulatszámon és még nyersebb érzetet, illetve nagyobb vezetési élményt nyújt a modell.

Ez utóbbiban a kompakt méret is szerepet játszik, tudniillik a Unicam vezérlésnek, valamint a félszáraz karteres motorkonstrukciónak hála igen kis méretű az erőforrás, és tömeg-középpontosítás szempontjából is nagyszerű. A mélyre kerülő súlypont maximális szabad hasmagasságot tett lehetővé, és az alacsony építésmódú vázat sem kellett átszerkeszteni.

21YM CMX1100 REBEL

Bárhogy is, az Africa Twinből érkező aggregát a 270˚-os főtengely-elékelésen és a szokatlan gyújtássorrenden túl különleges kipufogóhangjával hívja fel magára a figyelmet. A hátborzongató zenei aláfestést egyebek mellett a szelepnyitás mértékének és időzítésének precíz meghatározásával érték el a tervezők – ez áll a jellegzetes, pulzáló hang hátterében. Igazodván a „kétarcú” jellemhez, az alsó fordulatszám-tartományban csak sokat sejtetően duruzsol a Rebel, hangja a percenkénti főtengelyfordulat növekedésével válik lélegzetelállító, zord üvöltéssé.

A parancsokat elektronikus gázmarkolat (Throttle By Wire, TBW) révén adhatja a ki a pilóta, az üzemanyag-befecskendezésről pedig a 7 literes levegőszűrőházzal társított PGM-FI rendszer gondoskodik. Az egyedi hangzásvilág hosszú, összetett mérnöki munka eredménye, melynek során azon fáradoztak a Honda munkatársai, hogy az alsó fordulatszám-tartományban igazán mély, alacsony frekvenciájú hang áradjon az 5,3 literes, ovális keresztmetszetű kipufogódobból, 4000 f./perc felett viszont magasabb legyen a tónus, és sejtelmes búgás helyett erőteljes dübörgés kísérje a kanyarvadászatokat.

21YM CMX1100 REBEL

Egyébiránt a motorkonstrukció nem változott az Africa Twinhez viszonyítva. A forgattyúházat hosszában kettéosztották, a hűtőfolyadék-szivattyú pedig közös házba került a tengelykapcsolóval, méghozzá úgy, hogy a termosztátot a hengerfejbe integrálták. A lábváltós és a DCT-kivitel forgattyúháza megegyezik, csupán apróbb eltérések fedezhetők fel közöttük. A másodlagos rezgéseket a dugattyúk ellentétes irányú mozgása hivatott kioltani, míg az elsődleges – tehetetlenségi erők és kapcsolódások keltette – vibrációkat két kiegyensúlyozó-tengely csillapítja, melyek másodlagos feladatként a hűtőfolyadék- és a kenőanyag-szivattyút hajtják.

A főtengelyhelyzet-szenzor 10 fokonként fogazott impulzuskereke érzékeli a kopogásos égést, ami elengedhetetlen az OBD2- és az EURO5-kompatibilitáshoz. Ráadásként a leömlőbe integrált levegő-üzemanyag arányt mérő érzékelő (Linear Air Flow, LAF) minden eddiginél pontosabb mérést tesz lehetővé, így abszolút környezetbarát a működés.

21YM CMX1100 REBEL ACCESSORIES

  • Három gyári és egy felhasználói menetüzemmód
  • Háromfokozatú Honda Állítható Nyomatékszabályozó (Honda Selectable Torque Control, HSTC) és egykerekezés-gátló

Az elektronikus gázmarkolat révén nemcsak a teljesítményleadás jellege és a motorkarakterisztika módosítható, hanem a Honda Állítható Nyomatékszabályozó (HSTC) és az egykerekezés-gátló (Wheelie Control) működése is. Hogy minden helyzetben ideális legyen a működés, négy menetüzemmód áll a pilóta rendelkezésére, ezek közül a bal oldali kapcsolókonzollal vagy a TFT-műszeregységen választhat. Amennyiben a HSTC működik, a műszeregységen visszajelző ikon jelenik meg.

A nyugodt, kis fordulatszámú és sebességű cirkáláshoz igazított, ámde gyorsabb szakaszokon is használható ÁLTALÁNOS (STANDARD) állásban középszintre áll be a teljesítményleadás, a motorfék, a HSTC és az egykerekezés-gátló.

A pihentető gurulásnál és/vagy nedves aszfalton optimális ESŐ (RAIN) üzemmódnál óvatos teljesítményleadás és motorfék jellemzi a motorkarakterisztikát, míg a HSTC és az ABS természetesen a legmagasabb fokozatra vált.

SPORT programra kapcsolva agresszív a teljesítményleadás, közepes szintű a motorfék, a HSTC és az egykerekezés-gátló pedig alacsony szinten avatkozik be, hogy a végsőkig kihasználható legyen a CMX1100 Rebelben szunnyadó erő.

A FELHASZNÁLÓ (USER) üzemmód révén a vezető maga szabályozhatja a különféle részegységek működését. Amint a pilóta mindent beállított, a rendszer elmenti az értékeket, nem szükséges az újraindításoknál ismét kalibrálni a vezérlőelektronikát.

21YM CMX1100 REBEL ACCESSORIES

  • A háromféle automatikus üzemmódban használható váltó (DCT) kapcsolásainak időzítése mindig az aktuális menetüzemmódhoz igazodik
  • A Felhasználó (USER) mód révén személyre szabható a modell

A Honda által fejlesztett DCT váltót idestova 11 éve gyártják, népszerűségét jól mutatja, hogy azóta 140 ezer DCT-vel felszerelt Honda fogyott az európai piacon. Mivel a DCT egy szempillantás alatt, rángatás nélkül kapcsolja a fokozatokat, nem meglepő, hogy pár perc alatt megszokják és természetesnek érzik a tulajdonosok. A DCT két tengelykapcsolóra épül, az egyik az 1., 3. és 5. fokozatokért felel, a másik pedig a 2., a 4. és a 6. fokozatért. Hogy a rendszer ne foglaljon nagy helyet, az egyik fogaskerékcsoport tengelye a másikén belül kapott helyet.

A szerkezet másik érdekessége, hogy a kuplungokat külön elektrohidraulikus körök vezérlik, így a lehető legprecízebben szabályozható a működés. A rendszer azért gyors, mert a következő fokozatot mindig „előkészíti” a váltó, s azonnal kapcsolja, ha a pilóta vagy a vezérlőelektronika kiadja az utasítást. Ilyenkor az elsődleges kuplung oldásával egy időben kapcsolódik a másodlagos tengelykapcsoló, ennek köszönhetőek a szélsebes, rángatás nélküli váltások.

A DCT egyik legnagyobb előnye, hogy tulajdonképpen a teljesítményleadás megszakítása nélkül kapcsol, alig befolyásolja tehát a hátsó kerék forgását, a motor pedig éppoly közvetlennek és kifinomultnak érződhet, mint a hagyományos váltóval felszerelt gépek. Mindemellett tartósabb is a klasszikus, lábbal kapcsolható szerkezeteknél, hiszen a felhasználó nem tud félreváltani és a kuplungtárcsák „megégetésére” sincs lehetősége. Ráadásul a DCT-vel sokkal kevésbé fárasztó a városi motorozás, túrázás közben pedig több idő jut a tájra.

A rendszer automatikus és kézi kapcsolású üzemmódban egyaránt használható. Előbbinél az aktuális sebesség, váltófokozat és fordulatszám függvényében határozza meg a vezérlőegység, hogy mikor történjenek a kapcsolások, utóbbinál pedig a – kormányon elhelyezett gombokkal – maga a pilóta válthat.

Ezt megfejelendő a dupla kuplungos automatikus váltó (DCT) kapcsolásainak időzítése mindig az aktuális menetüzemmódhoz (összesen három áll a pilóta rendelkezésére) igazodik, minden adott tehát a biztonságos, élvezetes motorozáshoz.

Az ÁLTALÁNOS (STANDARD) menetüzemmódban a DCT egyensúlyra törekszik a magas fokozat-kis sebesség és az alacsony fokozat-teljes gáz nyújtotta élmény között. 

ESŐ (RAIN) állásban mihamarabb felkapcsol a rendszer, hogy a lehető legkifinomultabb legyen a motorozás.

SPORT programnál magasabb fordulatszámra engedi pörögni a motort a rendszer a felkapcsolások előtt, és magasabb fordulatszámon is vált vissza, hogy nagyobb legyen a motorfékhatás.

A FELHASZNÁLÓ (USER) program lehetőséget biztosít a pilóta számára, hogy a DCT váltásainak időzítését – menetüzemmódtól függetlenül – maga állítsa be.

2021 HONDA CMX1100 REBEL

  • A jellegzetes, acél csőváz egyben stíluselem is
  • A futómű-geometria meghatározásakor stabil egyenesfutásra és könnyű kezelhetőségre törekedtek a Honda mérnökei
  • A 43 mm-es csúszószár-átmérőjű, patronos első teleszkópok és a külső tartályos hátsó rugóstagok előfeszítése állítható
  • Radiálisan rögzített, négydugattyús nyereg 330 mm-es, úszóágyazású tárcsával
  • 130/70 B18 és 180/65 B15 méretű első és hátsó abroncs

A formavilág alapjaként is értelmezhető acél csőváz nagyobb, erősebb nyúlványokból (az átmérő bizonyos pontokon eléri a 35 mm-t) épül fel, mint a CMX500 Rebel esetében, de a stílus azonos: itt is a villanyakat és a hátsó tengelyt összekapcsoló átló vezeti a szemet, mikor rápillant a motorra. Persze feltűnő az 50,8 mm-es átmérőjű, kiváló mérnöki munkáról árulkodó lengővilla is, s érdemes átfutni a száraz adatokat is. A tengelytáv 1520 mm, a villaszög 30° (2˚-kal eltolva a 28˚-ban döntött villanyakhoz mérten), az utánfutás pedig 110 mm. Miként a számokból is kiolvasható, nagy tempójú egyenesekben elképesztően stabil a CMX1100 Rebel, ugyanakkor pontosan és könnyedén manőverezhető szűkebb helyeken is.

A modell menetkész tömege 223 kg, DCT-vel felszerelt változata 233 kg-mal mérlegel.

Az ülésmagasság csupán 700 mm, a nyereg-kormány-lábtartó háromszöget pedig úgy alakították ki, hogy a pilóta a „motorban” foglalhasson helyet. Mivel a dönthetőség mindkét oldalon eléri 35˚-ot, a CMX1100 Rebellel szabadon fűzhetők az ívek a legszűkebb szerpentineken is, különösképpen, hogy a patronos, 43 mm-es csúszószár-átmérőjű első teleszkópok forszírozott tempónál is kiemelkedő teljesítményt nyújtanak. A fekete villahüvelyek alumíniumból, présöntéssel készülnek, a belső csöveket pedig sötétkék titán-oxid bevonat védi. A két hátsó, állítható előfeszítésű rugóstag lengéscsillapítóiban 12,5 mm-es nyomórúd jár fel s alá, a hidraulikafolyadék pedig külső tartályba áramlik.

A lassítást négydugattyús első féknyeregre, illetve 330 mm-es úszóágyazású tárcsára bízták a hondások, míg hátul 256 mm-es tárcsa és egydugattyús nyereg dolgozik. A rendszer működését természetesen ABS felügyeli. Az ötküllős, sportos megjelenésű, öntött alumíniumkerekeket igen vaskos, 180/65 B16, illetve 130/70 B18 méretű abroncsok ölelik körbe.

21YM CMX1100 REBEL ACCESSORIES

21YM CMX1100 REBEL ACCESSORIES

 

Átépítésre kész – a CMX1100 Rebelhez számos Eredeti Honda Kiegészítőt kínál a gyártó, melyek két kategóriába sorolhatók, szem előtt tartva az eltérő stílusokat: „Utcai” és „Túra”.

UTCAI (STREET)

Vastagon párnázott ülés (alapfelszereltség)/csereülés előre fekete-barna színben

Csomagtartó konzol (szólóüléses átépítéshez)

Tankmatrica

Idomzat a fényszóró köré

Rövid első sárvédő

Kerékmatrica-szett

21YM CMX1100 REBEL ACCESSORIES

TÚRA (TOUR)

Vastagon párnázott ülés (alapfelszereltség)/csereülés előre fekete-barna színben

Háttámla az utasüléshez

Csomagtartó konzol

Textil nyeregtáska

Szélvédő

21YM CMX1100 REBEL ACCESSORIES

ERŐFORRÁS 
Konstrukció Folyadékhűtésű, négyütemű, hengerenként négyszelepes, soros, kéthengeres, 270˚-os főtengely-elékeléssel és Unicam hengerfejjel; teljesíti az Euro 5-ös környezetvédelmi előírásokat
Összlökettérfogat 1084 cm3
Furat x löket 92 mm x 81,5 mm
Sűrítési viszony 10,1:1
Csúcsteljesítmény 87,04 LE (64 kW)/ 7000 f./perc
Legnagyobb forgatónyomaték 98 Nm/4750 f./perc
Olajmennyiség 4,8/4,3 (DCT: 5,2/4,7)
ÜZEMANYAG-BEFECSKENDEZŐ RENDSZER 
Porlasztás PGM-FI elektronikus üzemanyag-befecskendező
Üzemanyagtartály befogadóképessége 13,6 liter
Üzemanyag-fogyasztás** Hagyományos váltó: 4,9 l/100 km

DCT: 5,3 l/100 km

CO2 kibocsátás Hagyományos váltó: 114 g/km

DCT: 123 g/ km

ELEKTRONIKAI RENDSZER 
Indítás Önindító
Akkumulátor típusa és kapacitása 12 V/11,2 ah
ACG-generátor legnagyobb teljesítménye 0,419 kW
ERŐÁTVITEL 
Tengelykapcsoló felépítése Hagyományos váltó: Olajfürdős, többtárcsás

DCT: Többtárcsás, olajfürdős, hidraulikus, dupla kuplungos

Váltó felépítése Hagyományos váltó: Hatfokozatú, lábbal kapcsolható

DCT: Hatfokozatú, dupla kuplungos váltó

Végáttétel Lánc
VÁZ 
Konstrukció Gyémánt formájú, acél gerincváz
VÁZ ÉS FUTÓMŰ 
Méretek (hosszúság x szélesség x magasság) Hagyományos váltóval: 2240 mm x 853 mm x 1115 mm DCT: 2240 mm x 834 mm x 1115 mm
Tengelytáv 1520 mm
Villanyakszög/villaszög 28°/30°
Utánfutás 110 mm
Ülésmagasság 700 mm
Szabad hasmagasság 120 mm
Menetkész tömeg Hagyományos váltó: 223 kg/DCT: 233 kg
FELFÜGGESZTÉS 
Elöl 43 mm-es csúszószár-átmérőjű, patronos rendszerű teleszkópok állítható rugó-előfeszítéssel
Hátul Állítható előfeszítésű, külső tartályos rugóstagok mindkét oldalon
KEREKEK 
Elöl Sokágú, öntött, alumínium
Hátul Sokágú, öntött, alumínium
Kerékméret elöl MT3,50
Kerékméret hátul MT5,00
Abroncs elöl 130/70 B18 M/C
Abroncs hátul 180/65 B16 M/C
FÉKRENDSZER 
ABS típusa Kétcsatornás ABS
Elöl Radiálisan rögzített, négydugattyús, monoblokk nyergek 330 mm-es, úszóágyazású tárcsákkal
Hátul 256 mm átmérőjű tárcsa egydugattyús féknyereggel
MŰSZEREK ÉS ELEKTRONIKA 
Műszeregység Inverz, folyadékkristályos kijelző és USB-C csatlakozóaljzat
Lopásvédelem HISS
Fényszóró LED
Hátsó lámpa LED

 

*A műszaki információk tájékoztató jellegűek, a változás jogát a Honda fenntartja.

**Kérjük, vegye figyelembe, hogy az üzemanyag-fogyasztásra vonatkozó adatokat a Honda rögzítette a WMTC-szabványnak megfelelően. A teszteket görgőpadon, a jármű szériaváltozatával, csak vezetővel, utas és kiegészítő felszerelések nélkül végeztük. A jármű tényleges üzemanyag-fogyasztása a vezetési stílustól, a karbantartástól, az időjárástól, az útviszonyoktól, a gumiabroncs nyomásától, a felszerelt tartozékoktól, a rakománytól, a vezető és az utas súlyától, valamint más tényezőktől függ.

2021 HONDA CMX1100 REBEL

2021 HONDA CMX1100 REBEL

2021 HONDA CMX1100 REBEL

2021 HONDA CMX1100 REBEL

2021 HONDA CMX1100 REBEL

 

 

 

ugrás fel