Senki sem szereti, ha ilyen sebességtartományban a délutáni sirokkó lágyan
belesimít versenyszenvedélyt?l narancssárgálló idomzatába, tovahaladási ívét
legott a k?rakás felé módosítva, nem igaz?
A kipufogók ‘ némileg meglepetésre ‘ nem a farok alatt kerültek
kivezetésre, ahogy azt a legújabb trend el?írná: ez súlycentralizációs
megfontolásból történt így. És ha már súlyról beszélünk: a közölt menetkész
tömeg 175 kg, ez az adat versenyben van a legkomolyabb négyhengeres konkurrensekével,
és alacsonyabb, mint a nagy kéthengeres szériák (kivéve az Aprilia Nera és a
Mondial Piega).
Az els? és a hátsó felfüggesztések egyaránt a WP-t?l származnak,
a KTM tehát nem szakított az alapvet? hagyományokkal. Figyelemreméltó a nagy
villa és az átgondolt futóm?-koncepció.
És hogy fogják-e gyártani? Vajon mi a célja mind e jónak?
A válasz egyszer?: indulni a Superbike-ban. Indulni, és a tervek szerint
nyerni is, visszaidézve a KTM régi fényét és nagy versenymúltját. A MotoGP egyel?re
távoli ‘ pusztán anyagi okok miatt ‘, így az osztrákok az SBK mellett
tesznek esküt, ahol a pályán verseng? motoroknak mind van szériamegfelel?je
is. Íme.
A Superbike-sorozatnak véleményünk (és nem csak a mi véleményünk) szerint csak
jót tehet a harci díszbe öltöztetett RC8. Kívánjuk, hogy jusson is el
a csatatérig.
Legutóbbi hozzászólások