Erik Buell a HD-s szakítás utáni els?, ízig-vérig saját márkanév alatt elkészült modelljét mutatta be, mint az önálló utat járó cég els? kreációja – ígéretes, bár forradalminak nagy jóindulattal sem nevezhet? verseny-vékettes az 1190RR, amely az AMA Superbike sorozatban bizonyíthat.
‘Az 1190RR az 1125RS legutolsó továbbfejlesztése’ – magyarázza Erik a sajtóközleményben, axiómaként kezelve, hogy a közönség DNS-szinten hordoz minden információt minden egyes Buell-modellr?l, így az 1125RS-r?l is.
1190RR: az els? Buell az ‘önálló’ érából
Mint kiderül, a motorblokkot szétszedték és oly’ módon építették újjá, hogy kitolták az elérhet? fordulattartományt – ebben a superbike-konfigurációban 185 LE-t tudtak kihozni (hátsó keréken mérve, 11.500 percenkénti fordulatnál) a nyolc szelepes, befecskendezéses, DOHC vezérlés?, vízh?téses, 72 fokos ezerkettes twinb?l, valamint 124 Nm-es forgatónyomaték-maximumot (9.500-nál). A járm? tömege szárazon 162 kilogramm. A váltó hat sebességes, a végáttétel lánc, a váz alumínium szerkezet integrált üzemanyagtankkal, a nyeregtartó segédváz szintén alu. El?re 43 mm szárátmér?j?, állítható felfordított Showa villa került, a hátsó rugó is a Showától származik.
A motorkerékpár tesztpilótái két prominens alak, Alex Barros és Jeremy McWilliams lesznek, ?k viszik táncba hamarosan a buelli léptékben kimondottan sz?k és aerodinamikus idomzattal szerelt 1190RR-t.
Legutóbbi hozzászólások