EST. 2002

Bemutatták a Kawasaki kompresszoros csupaszmotorját, a Z H2-t!

A H2 nem veszi el a legerősebb Naked címet az MV Augusta Brutales Serie Oro-tól vagy a Ducati Streetfighter V4-től. Azonban ez nem is baj, elektronika ide vagy oda, utcai körülmények között még ez a szám is őrületesen magas.

A kinézet a megszokott „Transformer-es” világot idézi, de minden elemében és részletében jól kidolgozott.

A Kawasaki Z H2-ben 998 köbcentis kompresszoros blokk dolgozik, amit korábban a H2 modellnél is használtak. A csupaszmotor csúcsteljesítménye 197 lóerő 11 ezres fordulaton, ehhez pedig 137 Nm párosul, ami már 8500-nál elérhető! Négyféle féle Riding mód közül válaszhatunk (Sport, Road, Rain, Rider), illetve a három teljesítménymód is rendelkezésre áll a pilótának (Full, közép 147lóerő, alacsony 98lóerő).

Brembo fékek és SHOWA teleszkópok felelnek a tökéletes úttartásért, a mai elvárásoknak megfelelően minden LED-es és okostelefonos kapcsolatra is képes a színes TFT kijelző!

Bővebb infó: a HPMotor üzletében, vagy elérhetőségein ( hivatalos Kawasaki forgalmazó )

 

ugrás fel